וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן קיימה חגיגות אליפות, ראדצקי: "אקנה בירה לשופט אם אראה אותו"

שוער איינטרכט פרנקפורט הודה שהיה צריך להיות פנדל לטובת האלופה בתוספת הזמן של גמר הגביע, קווין פרינס בואטנג: "בעטתי לחאבי מרטינס ברגל". הנס: "לא נוציא 100 מיליון יורו בקיץ"

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יופ היינקס נפרד מהאוהדים/רויטרס

באיירן מינכן הגיעה היום (ראשון) לחגוג את האליפות שלה בכיכר המרכזית של העיר, מארינפלאץ. הבווארים הגיעו במצב רוח שפוף אחרי ההפסד 3:1 לאיינטרכט פרנקפורט בגביע ובעיקר לאור העובדה שהיו ראויים לפנדל ברור בתוספת הזמן, אך השופט פליקס צווייר הלך לראות את ההילוך החוזר בטלוויזיה והחליט משום מה לא להעניק כדור עונשין מ-11 מטר.

מי שגרם לפנדל שלא נשרק היה קווין פרינס בואטנג, שבעט בבירור ברגלו של חאבי מרטינס. אחרי המשחק הודה בואטנג: "בעטתי לו ברגל בבירור ואז חיכינו שהשופט יכריע. בכנות, הייתי בטוח שהוא יעניק להם פנדל כי הגיע להם. היה לנו המון מזל שהשופט לא העניק להם פנדל. הוא היה חייב לתת להם פנדל, אני תמיד בחור כן ולכן אני צריך לומר את זה". שוער פרנקפורט לוקאס ראדצקי הודה: "אם אראה את השופט איפשהו, אני אקנה לו בירה". גם מאמן פרנקפורט ניקו קובאץ', שייאמן את באיירן בעונה הבאה הודה: "כן, זה היה פנדל, אבל כולם צריכים לכבד את ההחלטה של השופט".

בתוך כך, נשיא באיירן מינכן אולי הנס אמר: "אנחנו צריכים שחקנים שמופיעים במשחקים הגדולים והחשובים ולא רק נגד יריבות חלשות. נעבוד על זה". על החיזוק הצפוי של הקבוצה בקיץ אמר הנס: "לא נשקיע, אבל אנחנו צריכים לגרום לשחקנים שלנו לשחק טוב יותר מאיך שהם שיחקו מול פרנקפורט. בוודאות לא נבצע החתמה של 100 מיליון יורו בקיץ הזה. נשמור פחות או יותר על הסגל הזה גם בעונה הבאה. נראה מה קובאץ' יעשה". ג'רום בואטנג דיבר ולא שלל את האפשרות שיעזוב את באיירן בתום העונה: "אני עכשיו בגיל שאני חושב אולי לעבור לקבוצה מחוץ לגרמניה. זה לא שאני מרגיש לא טוב במינכן. לקבל החלטה לעזוב את באיירן יהיה קשה". בחגיגות האליפות יופ היינקס אמר לאוהדים: "התמיכה שלכם היא מדהימה. תודה רבה לכולם על הכול".

לוקאס ראדצקי שוער איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
יזמין את השופט לבירה? ראדצקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully