וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני מרגיש שהקבוצה על הגב שלי והאחריות עליי"

כוכבה של קליבלנד דיבר אחרי הניצחון על בוסטון שצימק את סדרת גמר המזרח ל-2:1: "אני צריך לעשות הכל והאמת היא שאני בסדר עם זה". טיירון לו: "למדנו מהמשחקים הקודמים בסדרה"

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. רויטרס
לא בורח מאחריות. לברון ג'יימס/רויטרס

יש סדרה, והיא לוהטת: קליבלנד התפוצצה הלילה (בין שבת לראשון) 86:116 על בוסטון במשחק מספר שלוש הביתי בסדרת גמר המזרח, ואחרי שני הפסדים בבוסטון צימקה את הסדרה ל-2:1. הקאבס נראו נהדר מהרגע הראשון והכוכב הגדול לברון ג'יימס נראה מצוין עם 27 נקודות ו-12 אסיסטים. כעת, יהיה מעניין לראות האם הקאבס יוכלו להמשיך להיראות טוב גם במשחק הבא ביום שני ולהשוות את הסדרה.

קינג ג'יימס אמר בסיום: "משחק נהדר שלנו. שיחקנו טוב בהגנה, בצורה חכמה. גרמנו להם לכדרר ללא סיבה או למסור מסירות מיותרות, לא ויתרנו לרגע להבדיל מהמשחקים הראשונים בסדרה. קווין לאב, ג'ורג' היל, טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית' היו פשוט נהדרים, אני חייב לתת להם קרדיט, כמו גם לשאר השחקנים. אני מרגיש שהקבוצה נמצאת על הגב שלי, שהאחריות היא עליי. אני צריך לעשות הכל והאמת היא שאני בסדר עם זה. הלילה כולם התעלו, לא רק אני. אנחנו צריכים עכשיו לעשות זאת פעם נוספת ביום שני". במשחק נרשם אירוע מעניין כשלברון סירב לזרוק את המגבת שלו אל עבר אוהד שהגיע עם כובע התומך בדונלד טראמפ.

עוד בנושא:

קליבלנד הביסה את בוסטון 86:116 וצימקה את גמר המזרח ל-2:1
לפני המשחק: ביל ראסל אושפז ומיהר להרגיע את האוהדים המודאגים
פיפן: "לברון או מייקל? לטעמי צ'מברליין הוא השחקן הגדול אי פעם"

שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב, ג'יי אר סמית'. GettyImages
הצוות המסייע היה מצוין. קווין לאב וג'יי אר סמית'/GettyImages

קווין לאב, שהיה טוב מאוד עם 13 נקודות ו-14 ריבאונדים: "חזרנו הביתה וידענו מה צריך לעשות. שיחקנו בצורה אגרסיבית לכל אורך המשחק והדברים עבדו טוב. בוסטון קבוצה מעולה, אבל הייתה לנו אנרגיה היום ואנחנו צריכים להמשיך להביא אותה בהמשך הסדרה".

טיירון לו סיכם: "למדנו מהמשחקים הקודמים בסדרה. אנחנו לא מקובעים. ראינו מה צריך לתקן ולשפר, ועשינו את זה במשחק היום. הדבר אולי הכי חשוב זה ששיחקנו מהר. לברון עשה עבודה טובה מאוד על ג'יילן בראון ועצר אותו. הכתבנו את הקצב וזה עזר לנו להשיג ניצחון".

מאמן בוסטון, בראד סטיבנס: "אין ספק מי הייתה הקבוצה הטובה יותר הערב, מגיע לקליבלנד קרדיט. הם גרמו לנו לקחת זריקות רעות ולא היינו מספיק אגרסיביים כמו במשחקים הראשונים בסדרה. הם פשוט היו טובים יותר, אבל אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה לקראת ההמשך. לברון? הוא מסוגל לעשות דברים מדהימים, אנחנו נצטרך לעשות עבודה טובה יותר כדי לשמור עליו. אנחנו תמיד מגיבים באתגרים מסוג זה ואני בטוח שנעשה זאת פעם נוספת בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully