וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק: ביל ראסל אושפז ומיהר להרגיע את האוהדים המודאגים

השחקן האגדי של בוסטון, שיאן האליפויות ב-NBA, נאלץ להכחיש דיווחים כוזבים על "קוצר נשימה ובעיות בלב". הוא שוחרר לביתו תוך זמן קצר והתבדח: "אין לי לב שיכולות להיות בו בעיות"

ביל ראסל. AP
רק בריאות. ביל ראסל/AP

אגדת ה-NBA ביל ראסל אושפז בבית החולים הלילה (בין שבת לראשון) לזמן קצר ושוחרר לביתו לאחר שהתייבש, אך דיווחים כוזבים של TMZ על כך שהוא סובל מ"קוצר נשימה ובעיות בלב" הספיקו להלחיץ מאוד את בוסטון ואוהדיה רגע לפני שנפתח המשחק מול קליבלנד בגמר המזרח. ראסל, שיאן האליפויות בכל הזמנים עם 11 במדי הסלטיקס, מיהר להרגיע בטוויטר: "תודה לכולם על המחשבות החמות. כן, נלקחתי לבית החולים. כמו שאשתי אומרת, אני לא שותה מספיק. אני בדרך הביתה וכמו שרוב החברים שלי יודעים אין לי לב כדי שיגרום לבעיות". בשנת 2014 ראסל בן ה-84 התמוטט במהלך נאום שנשא, אך גם אז התאושש במהירות והתאשפז למשך יום אחד בלבד.

עוד בנושא

קליבלנד הביסה את בוסטון 86:116 וצימקה את גמר המזרח ל-2:1

מספר שעות לאחר שהבהלה חלפה, הוא שיגר עדכון מרגיע נוסף. "חזרתי הביתה ושתיתי מים ואני מוכן למשחק. עכשיו נשאר לסלטיקס לנצח. תודה שוב על האיחולים, היה מוזר לקרוא אותם בזמן שאני עדיין בחיים". לצערו של ראסל והסלטיקס, זה לא היה הלילה שלהם על מגרש הכדורסל, והם הפסידו 116:86.

מלבד 13 שנים מפוארות כשחקן, בהן זכה חמש פעמיים ב-MVP והעמיד ממוצעים של 15.1 נקודות ו-22.5 ריבאונדים למשחק, הוא גם היה פורץ דרך כאפרו-אמריקאי בליגה, ובהמשך גם אימן את בוסטן במשך שלוש עונות וזכה בשתי אליפויות על הקווים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • ביל ראסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully