וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "מכבי תל אביב רוצה את שאראס מהיום שהתחיל לאמן"

הג'נרל מנג'ר של הצהובים התראיין בליטא והחמיא לחברו: "ז'לגיריס שלו שיחקה את הכדורסל הטוב ביורוליג, הוא אגדה במכבי ונרצה לראותו מגיע". על פיצול הקבוצות: "זו החלטה מהפכנית"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על נס ציונה

שרונאס יאסיקביצ'יוס נחשב לאחד המאמנים המבוקשים באירופה כיום, אחרי שהוביל את ז'לגיריס לפיינל פור של היורוליג בניגוד לכל התחזיות. מכבי תל אביב סימנה גם היא את הכוכב הליטאי שבימיו כשחקן זכה איתה בשתי אליפויות אירופה רצופות (2004 ו-2005) אך כזכור הוא לא הסכים להגיע אליה בעונה שעברה ואמר לא אחת לסביבתו כי הוא יעדיף לעבוד בקבוצה "בריאה" יותר.

עוד בנושא:
כך הפך שרונאס יאסיקביצ'יוס למאמן המבוקש באירופה
הישראלים סירבו לחתום ונזרקו מאימון מכבי תל אביב
סוף החלום: שאראס וז'לגיריס הפסידו לפנרבחצ'ה בפיינל פור

ניקולה וויצ'יץ' עם שרונאס יאסיקביצ'יוס. ברני ארדוב
בונים על איחוד? שרונאס יאסיקביצ'יוס עם ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

למרות זאת, אופציית האיחוד נמצאת כל הזמן באוויר וניקולה וויצ'יץ', המנהל המקצועי של הצהובים וחברו הטוב של שאראס, התייחס לכך היום (שבת) בראיון לאתר "15 דקות" הליטאי. "אנחנו רוצים את שאראס כבר זמן רב, מהרגע בו התחיל את קריירת האימון שלו", הודה הקרואטי. "נראה מה יהיה בעתיד. שאראס הוא אגדה במכבי תל אביב ומאוד נרצה לראות אותו אצלנו בהמשך. כרגע יש לנו את המאמן שלנו".

וויצ'יץ' התייחס לסגנון של שאראס והדגיש: "נהדר לראות את ז'לגיריס. איך השחקנים מתפקדים, מגשימים את התשוקות שלהם, מתנהגים. הם שיחקו כדורסל נהדר כל העונה, היו מאוד אמיצים וניצחו כמעט את כולם עם הרבה מחויבות. זה היה הכדורסל הכי טוב שהיה העונה ביורוליג לטעמי, וזה בזכות שאראס"

על נושא שתי הקבוצות אמר וויצ'יץ': "אנחנו מאוד חשובים ליורוליג ואנחנו רוצים לשחק במפעל עם הקבוצה הכי טובה שלנו. בליגה הישראלית יש כל כך הרבה חוקים שלא מאפשרים לנו להעמיד קבוצה תחרותית אחת גם בליגה וגם ביורוליג. זו החלטה מהפכנית, משהו שאף אחד לא עשה לפנינו. אנחנו לא יכולים לחזות מה יהיה. אנחנו יודעים דבר אחד - עם קבוצה אחת לא נצליח בשני המפעלים. אם נזכה ביורוליג, אני בטוח שקבוצות אחרות יחקו אותנו", הוסיף בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully