וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף אישר שגם קרלוס גרסיה עוזב את ישראל: "זה הזמן להמשיך הלאה"

18.5.2018 / 10:44

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק האחרון של הצוות המקצועי: "מודה לכולם על הנאמנות, נתנו את הלב". על עתיד הצהובים: "סיכויי האליפות יעלו בבלומפילד, יש 3-4 מושאלים שמוכנים לחזור"

ג'רודי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
אווירה של סוף. ג'ורדי קרויף/שלומי גבאי

ג'ורדי קרויף ערך הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק סיום העונה של מכבי תל אביב מול בני יהודה ביום שני (21:00), שיהיה משחקו האחרון בישראל, ואישר שיחד איתו יעזוב הצוות המקצועי כולו לרבות קרלוס גרסיה. "עבור כולנו זה סוף השבוע האחרון פה - אני, דני, חואן וקרלוס. אני מודה לכולם על הנאמנות, כולם נתנו את הלב. קרלוס כשחקן ואז כעוזר, חואן היה פה חמש שנים ועבד עם כמה מאמנים. הם יכולים להיות מרוצים ממה שהשיגו פה, היה שיתוף פעולה מאושר ועכשיו הזמן להמשיך הלאה".

על הפרידה: "בכדורגל יש ימים שמחים ועצובים. כשאתה עוזב בדרך כלל יש רגשות מעורבים, אבל אני עוזב בשמחה. לכל הדברים הטובים יש סוף. במשחק הביתי האחרון, למרות שבשבילי נתניה לא היה הבית אף פעם, הבנתי שהעסק נגמר והתרגשתי, אני לא חושב שאתרגש גם במשחק האחרון. היה לי מזל להגיע למקום הנכון בזמן הנכון, בואו נודה על האמת: כשהגעתי אנשים אמרו 'מי זה ולמה הוא חושב שהוא יראה לנו?'".

מכבי תל אביב נפרדת, קרלוס גרסיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם הוא עוזב. קרלוס גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על המשחק: "למרות שזה סוף העונה ויש כל מיני שמועות, וגם מאוד חם, צריך לתת הכל 90 דקות ולנסות לסיים הכי טוב שאפשר כמו שעשינו במשחקים האחרונים. אחר כך אנשים יקבלו חופש שמגיע להם. שנים לא היה להם קיץ נורמלי לנוח, הפורמט החדש של גביע הטוטו יאפשר את זה".

עתיד הקבוצה: "אין לי ספק שבבלומפילד הסיכויים לאליפות עולים, עיריית תל אביב התעוררה קצת מאוחר מדי בנושא הזה. המאמן הבא צריך לבוא לפה בלי יותר מדי דעות מבחוץ ולפעול על פי האינטואיציות שלו. זה מה אני עשיתי, לא הקשבתי לכל האנשים אלא למה שראיתי. צריך לבוא, לנתח את הדברים ולפעול. לדעתי יש לפחות 3-4 מושאלים שיכולים לחזור ולהשתלב בקבוצה. הם מוכנים למכבי תל אביב".

אייל גולסה: "רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק. ג'ורדי עשה פה דברים מדהימים ואם זה היה תלוי בנו היה נשאר עד גיל 70. אני עוד לא יודע מי יאמן אבל כמובן שהוא ירצה לעשות שינויים כאלה ואחרים. חבל שלא הייתי בריא כל העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס עם בנו. ברני ארדוב
לא הטביע חותם. רודריגס/ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד נפרד מאנשי הצוות המקצועי: "הייתה לנו הזכות להכיר את קרלוס, דני ודומינגו ולעבוד איתם במשך עונה ארוכה. הם ייצגו את המועדון באופן ראוי להערכה ואנו מאחלים להם את מיטב איחולי ההצלחה לכל אשר יפנו. הם כולם יודעים שהדלת תמיד תישאר פתוחה עבורם במכבי".


מי שלא יטול חלק במשחק מול בני יהודה הוא חוסה רודריגס, שכבר הספיק לעזוב את ישראל כדי לשהות בספרד לצד אשתו הכורעת ללדת. הקשר, שהגיע לצהובים בהשאלה ממיינץ וסיים את הקדנציה עם שני שערים ב-23 הופעות, נפרד הבוקר (שישי) מהקבוצה וצייץ: "לפני שגרתי כאן, הייתה לי תפיסה שגויה מאוד על ישראל. אחרי שעזבתי, אני אולי לא מרוצה מאיך שהעונה התפתחה, אבל כן מרוצה שלמדתי להכיר את התרבות הישראלית ואת האנשים הנהדרים שגרים שם. מאז ומתמיד רציתי לבקר בישראל בגלל האמונה שלי באלוהים, והגשמתי את החלום הזה. אני מאחל למכבי תל אביב את הטוב ביותר ומקווה להתראות בעתיד".


עוד בנושא

לא רק ג'ורדי קרויף: מאמן הכושר חואן טוריחו עוזב את מכבי תל אביב
המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של שכטר
שחקני מכבי תל אביב שוב לא קיבלו משכורות בזמן וממתינים להסברים

צאו, גרסיאס

מכבי תל אביב נפרדת, דני פויאטוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הספרדים עוזבים. פויאטס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב נפרדת, דומינגו מרין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מנספורד הודה. מרין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully