וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: חואן טוריחו עוזב

16.5.2018 / 17:53

בעקבות ג'ורדי קרויף: מאמן הכושר של הצהובים עוזב את הקבוצה אחרי חמש שנים בתפקיד. טוריחו: "זו היתה אחת ההחלטות הכי קשות שקיבלתי". ג'ורדי: "עצוב שהוא עוזב אבל אני מבין את מניעיו"

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב ממשיכה בשינויים המקצועיים בצוות שלה ולאחר ההודעה על העזיבה של ג'ורדי קרויף בתום העונה, היום (רביעי) הקבוצה הודיעה שגם מאמן הכושר חואן טוריחו יעזוב בקיץ אחרי חמש עונות במועדון. הספרדי בן ה-49, שעל כוונתו לעזוב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שהיה מאמן הכושר של ולנסיה והצטרף למכבי תל אביב ב-2012, היה דמות משמעותית בשינוי ובמהפך שעבר המועדון. טוריחו, סייע רבות בהצעדת הקבוצה לשתי זכיות בתואר האליפות, גביע המדינה, 2 גביעי טוטו יחד עם העפלה לליגת האלופות ו-2 הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

לפני שלושה שבועות פרסמנו: חואן טוריחו עשוי לעזוב
יצחקי יסייע בסגירה עם איתי שכטר, חוסה רודריגס עזב
ברקת יאמר לאוחנה: זו מלכודת. בן זקן, שלא תוכנן להמשיך, הודיע שהוא עוזב

חואן טוריחו. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוזב בעקבות ג'ורדי קרויף. חואן טוריחו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טוריחו, אמר לאתר הרשמי: "זו היתה אחת ההחלטות הקשות ביותר שקיבלתי. אחרי שראיתי את הדרך אותה עשה המועדון אני חושב שעברנו כברת דרך יפה. עכשיו הגיע הזמן לעזוב ולתת למועדון את האפשרות להביא אנשים שיכניסו דם חדש והרבה מוטיבציה".

המאמן ג'ורדי קרויף, הוסיף: "זה עצוב לראות את חואן עוזב את מכבי ת"א אבל אני מבין את הסיבות והמניעים שלו. חואן היה דמות מרכזית ומשמעותית בשינוי שעברה מכבי ת"א למועדון כדורגל מקצועני מהרמה הגבוהה ביותר. בנימה אישית ברצוני להודות לו על הנאמנות והמסירות כלפי המועדון וכלפי ולאחל לו את מיטב האיחולים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully