וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יצחקי יסייע בסגירה עם איתי שכטר, חוסה רודריגס עזב

16.5.2018 / 7:37

החלוץ הפורש אמור לעזור לשכנע את חלוץ בית"ר ירושלים להצטרף, הקשר הספרדי סיים את תקופת ההשאלה ועזב. קרויף נפרד מתל אביב ומדבר על החרטות, וגם: יצחקי משווה בין זהבי לרונאלדו

קובי אליהו

1. התכניות של קרויף: מנוחה ארוכה, השתלמויות ולמידה

ג'ורדי קרויף מתכוון לקחת פסק זמן מכדורגל, למלא את המצברים וגם להשתלם וללמוד. "אני זקוק למנוחה אחרי שש השנים האלה", סיפר אמש. "בעיקר אחרי השנתיים האחרונות שהיו מאוד אינטנסיביות אחרי שאבי נפטר. אני רוצה לנקות את הראש ואז להתחיל ללמוד ממאמנים שאני אוהב, מנהלים מקצועיים שאני מעריך. לנסוע למקום מסוים לשבוע ולהמשיך למקום אחר לעוד שבוע של השתלמות. זה מה שיושב לי כרגע בראש". על הקושי לחיות כאן לבדו, אמר קרויף: "אני מרגיש החמצה כשלא הייתי קרוב לילדיי בשש השנים האחרונות ולא פחות מזה שלא הייתי ליד אבא שלי בשנה האחרונה לחייו".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בית"ר ועלתה למקום השני
יצחקי וקרויף הונפו, המאמן: "לא עמדנו בלחץ של המקום הראשון"
מכבי תל אביב ממשיכה לעקוב אחרי אור אינברום וגדי קינדה

שחקני מכבי תל אביב מניפים את ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
שש שנים מתישות. קרויף/ברני ארדוב

2. מכבי תמשיך לצוות שחקנים פורשים לתפקידי מפתח

אם ג'ורדי קרויף היה נשאר לאמן את מכבי תל אביב גם בעונה הבאה, לברק יצחקי היה מוצע תחילה לשמש כעוזר מאמן. אז קרויף עוזב ויצחקי יעבור לתפקיד מקצועי ניהולי. במסיבת העיתונאים שלשום, קרויף לא דיבר על יצחקי. אמש אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים כשהקהל הודה לשניהם, זו היתה עבורו הזדמנות מצויינת לסגור מעגל: "אני גאה ומאושר ששחקנים ששיחקו תחתיי כאן, קיבלו תפקידים במועדון אחרי הפרישה שלהם. אני אוהב לראות את יואב זיו כמנהל קבוצה, את קרלוס גרסיה כעוזר מאמן ואת ברק יצחקי מעכשיו בתפקיד ניהולי מקצועי", אמר קרויף. "כל כך כיף לי לראות את זה. ברק הוא מהדמויות הכי מיוחדות שהיו במכבי תל אביב בתקופתי. התחלנו כששלחתי אותו לקפריסין, אבל תמיד באתי לשם כדי לעקוב אחריו והוא היה מופתע בכל פעם לראות אותי שם. ידעתי איזה כישרון יש לו והיה צריך לקבל אותו אחרת ואני שמח שעשינו את הצעד הזה לשלוח אותו בהשאלה. ברק כריזמטי, ברק מנהיג, על ברק מעולם לא הצלחתי לעבוד ולא יכולתי לשטות בו כי הוא תמיד תפס אותי". יצחקי הוא לא השחקן האחרון שפורש ומקבל תפקיד במערכת. במכבי תל אביב יש כוונה לנייד עוד שחקנים שיפרשו לתפקידי מפתח במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
קרויף: "היחיד שלא יכולתי לשטות בו". יצחקי אמש/ברני ארדוב

3. הסיבות שקרויף נשאר 6 שנים במועדון

מכבי תל אביב תערוך לקרויף במהלך החודשים הראשונים של העונה הבאה, טקס גדול אליו הוא יוזמן. "לא האמנתי שאשאר בישראל כל כך הרבה זמן כי כשחקן תמיד עברתי בין תחנות ולא יכולתי להחזיק כל כך הרבה זמן במקום אחד. חשבתי שאהיה שנתיים או שלוש ואעזוב, אבל ברגע שמכבי תל אביב רצתה שאמשיך הרגשתי מחויבות גדולה למועדון ולבעלים", סיפר קרויף. "מאוד התחברתי לעיר תל אביב. זו עיר ליברלית שדוגלת בחייה ותן לחיות. זה התאים לי. הרגשתי שבכל מקום אליו הגעתי כאן, כיבדו אותי מאוד. תמיד אמרתי שאני שואף לעזוב כשהיתרונות שהבאתי גדולים מהחסרונות ואני מרגיש שעמדתי ביעד הזה".

שחקני בית"ר ירושלים איתי שכטר, חן עזרא. ברני ארדוב
החבר יעזור במסע השכנועים? שכטר, מימין/ברני ארדוב

4. יצחקי: "שחקנים יצטרכו להראות שהם יודעים מהי מכבי תל אביב"

ברק יצחקי יחל הבוקר (רביעי) את הג'וב החדש שלו ונראה כי המשימה הראשונה שלו, תהיה לדאוג שאיתי שכטר יסגור במכבי תל אביב. יצחקי לא מביא את הכסף, אבל אם יש לשכטר עוד התלבטויות, יצחקי הקרוב אליו יצטרך לסגור את הפינה. אמש הם לא שוחחו באצטדיון בנתניה. "אני אעשה את הכי טוב שלי כדי שלמכבי תל אביב יגיעו השחקנים הכי טובים בליגה", אמר אמש יצחקי. "אני חושב שזו זכות לכל שחקן ישראלי לבוא וללבוש את המדים של מכבי תל אביב כי זה מועדון ענק. שחקנים גם יצטרכו להראות שהם רוצים לבוא לפה. הם יצטרכו להראות שהם יודעים לאן הם מגיעים כי זו מכבי תל אביב וצריך לעשות הרבה כדי להגיע למכבי תל אביב".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
רונאלדו הישראלי. זהבי עם יצחקי/ברני ארדוב

5. יצחקי בוחר: "מליקסון שחקן העונות. זהבי יוצא דופן"

על שני שחקנים התעכב אמש ברק יצחקי. הראשון היה מאור מליקסון. שניהם גדלו יחד בנבחרת הנוער. יצחקי מאשקלון ומליקסון מיבנה. בהמשך הם נפגשו לשנים משותפות בבית"ר ירושלים. "מה שעושה מאור מליקסון בהפועל באר שבע לא נתפס בעיני. הוא שחקן העונה הזו והוא גם שחקן העונות הקודמות". השחקן השני עליו התעכב יצחקי, היה ערן זהבי. כשנשאל האם זהבי הוא הגדול מכל אלה עימם שיתף פעולה, אמר: "אי אפשר לשכוח כמובן את יוסי בניון. ערן זהבי הוא בהחלט משהו יוצא דופן. כל מה שאתם רואים באינסטגרם מהחיים הספורטיביים של כריסטיאנו רונאלדו זה ערן זהבי. האימון למחרת שלושער שלו, זה הדבר הכי מדהים שאפשר לראות. ברגעים הכי גדולים שלו, הוא ידע לבוא ביום שאחרי ולתת אימון של שחקן נוער שקיבל צ'אנס לעלות לבוגרים והוא נותן הכול באימון".

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס חוגג. ברני ארדוב
קדנציה נשכחת במכבי תל אביב. חוסה רודריגס נפרד/ברני ארדוב

6. חוסה רודריגס עזב

הקבוצה הודיעה במהלך היום כי הקשר חוסה רודריגס עזב, אחרי שסיים את תקופת ההשאלה ממיינץ הגרמנית. הקבוצה נתנה לו אישור לעזוב מחזור אחד לפני תום העונה כדי לשהות בספרד לצד אשתו הכורעת ללדת. בסך הכל, רודריגס כבש שני שערים ב-23 הופעות בשורות הצהובים.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "חוסה הוא שחקן צעיר ומבטיח עם פוטנציאל רב שלבטח היה עוזר לנו יותר אלמלא הפציעה ממנה סבל באמצע העונה. אנו רוצים להודות לחוסה על תרומתו למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully