וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לא הסתדרנו עם הלחץ של המקום הראשון". בן זקן: "תחושה לא טובה אחרי הודעת טביב"

15.5.2018 / 23:20

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים והכבוד לו זכה משחקני קבוצתו, מאמן מכבי תל אביב ניתח את הסיבה לאי זכייה בתארים: "גם אני אשם". מנגד, המאמן הירושלמי התייחס לאווירה לאחר הודעת הבעלים. אוחנה מעוניין באלישע לוי או גיא לוזון לתפקיד המאמן

קובי אליהו

מכבי תל אביב, שממשיכה במסע הפרידה מג'ורדי קרויף, ניצחה הערב (שלישי) 1:3 את בית"ר ירושלים שמסיימת את העונה בקול ענות חלושה. התל אביבים הובילו 0:3 במחצית משערים של אבי ריקן (7), אופיר דוידזאדה (31) וניק בלקמן (37, בפנדל). טל כחילה כבש את השער המצמק לבית"ר ירושלים בדקה ה-63 ופרדראג ראיקוביץ' הדף פנדל של אריק סאבו בדקות הסיום. בסוף המשחק אוהדי ושחקני מכבי תל אביב הריעו ממושכות למאמן ג'ורדי קרויף ולברק יצחקי שהודיע על פרישה מכדורגל. השחקנים אף הניפו את השניים באוויר. מנגד, בבית"ר ירושלים מנסים להסתגל לתקופה שלאחר הודעת הבעלים אלי טביב על כך שהוא זז הצידה. כעת, אלי אוחנה מעוניין למנות לתפקיד המאמן את אלישע לוי או את גיא לוזון כששכר האיש שעל הקווים לא יחצה את רף ה-120 אלף דולר.

שחקני מכבי תל אביב מניפים את ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב מניפים את קרויף/ברני ארדוב

עוד בנושא
אלי טביב הודיע: "אני זז הצדה" מבית"ר ירושלים
מה שהיה הוא שיהיה: המסע"ת, ההווה והעתיד של אלי טביב ובית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים: קרלוס קוויאר חתם לעונה אחת, איתמר ניצן סיכם

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאחר הכבוד שעשו לו הקהל והשחקנים: "אני שמח עם האנרגיה של השחקנים. זה לא קל להיאבק על המקום השני כשהמטרה הגדולה הייתה אליפות. אני שמח שהם עשו כבוד לי ולברק יצחקי. לא הייתה לנו התחלה קלה (קרויף השאיל את יצחקי לעונה לקבוצה בקפריסין), אבל הוא הוכיח שהוא אחד הנאמנים למועדון. אני שמח שנלחמו בשבילי. טוב לטוס כך הביתה. יכולנו לעשות עונה יותר טובה. תמיד פיגרנו אחרי היריבות וכשעלינו לפסגה לא הסתדרנו עם הלחץ של המקום הראשון. עכשיו המועדון מנתח את המצב. לא היה לנו מגרש ביתי וזה חשוב, אך למכבי תל אביב יש בסיס טוב יותר לשנים הבאות".

ההולנדי המשיך לסכם ואמר: "היה נכון להפוך למאמן. לקחתי סיכון כשלקחתי את עמדת המאמן. אני לא פוחד מכך. היה לי כבר ידע על הכדורגל הישראלי והלכנו על זה. אני בחור שמהמר. לפעמים עשיתי טעויות וזה היה תהליך למידה. גם אני אשם בזה שלא זכינו בתארים. אני מודה על שש שנים שהיו לי כאן. השחקנים נתנו לי הכול ואני אוהב אותם ומעריך אותם. חשבתי שבאתי לשנתיים ונשארתי שש וזה לא מקום עבודה קל. העתיד שלי? אני זקוק לריענון ונראה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
מתוכננת פגישה עם טביב. בני בן זקן/ברני ארדוב

מנגד, מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן הכריז: "לא ניצחנו כי לא נראנו טוב. השחקנים הצליחו להרים את עצמם ולא להיות מושפלים. אתה מקווה במצב של פיגור של שלושה שערים שהשחקנים יעצרו את המפולת וזה מה שקרה. זה היה משחק פחות טוב של סתיו שושן. עשינו את השינוי וממשיכים הלאה. בכל ארגון אנרגיית הבעלים חשובה והתחושה היא לא טובה. תוכננה לי פגישה עם טביב כדי לראות מה קורה הלאה. כשזה יקרה נדבר. עברנו עונה לא פשוטה עם הצלחה למרות שהסוף היה מאכזב. האכזבה לא מסנוורת אותנו לקראת העונה הבאה".

שמשה שנופצה על ידי אוהד מכבי תל אביב. דוברות המשטרה,
השמשה אותה ניפץ אוהד מכבי תל אביב/דוברות המשטרה

אירוע חמור התרחש בכניסה לאצטדיון כשאוהד של מכבי תל אביב יידה אבנים ושבר זגוגית של כלי רכב סמוך לאצטדיון בנתניה. שוטרים שהיו בסמוך עצרו את האוהד. החשוד יובא מחר להארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully