וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קרלוס קוויאר חתם לעונה אחת, איתמר ניצן סיכם

15.5.2018 / 17:31

על אף שהודיע שיזוז הצידה, אלי טביב הוא זה שניהל את המגעים עם הבלם הוותיק, כמו גם עם שוער קרית שמונה. גורם: "המסע"ת היתה מביכה, אין שום רצון אמיתי לוותר על הקבוצה". על המועמדות של קוויאר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הבלם הספרדי קרלוס קויאר חתם היום (שלישי) לעונה אחת בבית"ר ירושלים באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא ויצטרף למועדון בעונה הבאה. בית"ר ירושלים רצתה לצרף את קויאר כבר במהלך חודש ינואר באותה תקופה הבעלים של עירוני קרית שמונה, בה שיחק קויאר במהלך העונה החולפת, איזי שרצקי לא הסכים לשחרר אותו. לפני כמה שבועות פרסמנו בוואלה! ספורט על המשא ומתן המתקדם בין הצדדים. בבית"ר ירושלים הכחישו אז את הדברים מחשש שהדבר יפגע בצמד הבלמים טל כחילה ומיקי סירושטיין.

מעבר לקוויאר סיכם שחקן נוסף של עירוני קרית שמונה את תנאיו במועדון, זהו השוער איתמר ניצן. הדבר ממחיש יותר מכל עד כמה מסיבת עיתונאים שקיים היום אלי טביב היא ריקה מתוכן. טביב שהודיע כי הוא לוקח צעד אחורה מניהול המועדון מנסה בסך הכול להסיט ממנו את האש ולמנוע מאוהדים לפתוח במחאה נגדו. את המגעים עם קוויאר וניצן ניהל טביב עצמו וסגר את התנאים של השניים. גורם בבית"ר ירושלים אמר היום: "מסיבת העיתונאים הייתה מביכה, טביב ייעלם קצת שהרעש יירד ויעבור קדימה, אין כאן שום רצון אמיתי לוותר על הקבוצה".

לבית"ר ירושלים יש עד לסוף החודש לקבל החלטה האם לממש את האופציות על אופיר קריאף, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטר וקלאודמיר. אלי אוחנה מתכוון לדרוש מאלי טביב הבהרות בנוגע למשמעות מסיבת העיתונאים ולברר אתו באיזה אופן יוכל לנהל את המועדון. אוחנה לא יסכים לקחת עליו את המושכות בכל מחיר ונראה כי יתייעץ עם מקורביו בימים הקרובים.

קרלוס קוויאר בן ה-37 שיחק בשורה של קבוצות מוכרות ברחבי אירופה ובהן נומנסיה, אוססונה, גלאזגו ריינג'ירס, סנדרלנד ונוריץ'. בקיץ 2016 הוא עבר למכבי פתח תקוה וכעבור שנה חתם בשורות עירוני קרית שמונה בה היה שותף לעונה בינונית של החניכים של חיים סילבס.

עוד בנושא:

לפני כחודש פרסמנו: קוויאר עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים
מה שהיה הוא שיהיה: המסע"ת, ההווה והעתיד של אלי טביב ובית"ר ירושלים
אלי טביב הודיע: "אני זז הצדה" מבית"ר ירושלים

קרלוס קוויאר, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עכשיו זה רשמי. קוויאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully