וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה חזר לאימונים מלאים, ז'אורז'יניו מפתיע

12.4.2018 / 17:23

המגן הצרפתי טוען כי מבחינתו הוא כשיר ויוכל לפתוח נגד מכבי תל אביב, גם הברזילאי שב לאימונים מלאים. שכטר הבהיר: מתרכז בהצלחת הקבוצה עד תום העונה. בן חיים הבלם או קוויאר עשויים להצטרף

ברני ארדוב

המגן הצרפתי אנטואן קונטה חזר היום (חמישי) לאימונים מלאים עם בית"ר ירושלים ועשוי להיכלל בסגל הקבוצה כבר ביום שני נגד מכבי תל אביב. המגן עבר בשבועות האחרונים טיפולים וחיזוקים לאיזור המיניסקוס הפגוע ועל פי כל בדיקות המאמץ הפציעה כבר מאחוריו. קונטה אמר לשחקנים: "אני כבר לא מרגיש כלום, אם יצטרכו אותי אני יכול לפתוח ביום שני".

מי שמפתיע בנוסף לקונטה הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שהיה אמור לטוס לברזיל אך החל באימונים קלים וביומיים האחרונים הצטרף גם הוא לאימונים מלאים עם הקבוצה, בהם לא חש כאבים. אם הברזילאי לא יחוש כאבים עד יום שני, גם הוא יעמוד לרשותו של המאמן בני בן זקן. מרסל הייסטר עדיין עובד על חיזוקים והחלמה מהקרע ברצועה הצידית והוא יחזור לסגל בעוד שבועיים או שלושה שבועות.

עוד בנושא:

המדינה מערערת: פרשת לה פמיליה מגיעה לבית המשפט העליון
לקראת גמר הגביע: סוכמה חלוקת היציעים בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה
האופציה של בית"ר ירושלים על פול אדגר הוארכה עד לסיום העונה

שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ברני ארדוב
מתרכז בהווה. איתי שכטר/ברני ארדוב

אריק סאבו לא יערוך בשלב זה אימונים עם הקבוצה ויעבוד אך ורק בחדר כושר ובטיפולים. השחקן יכול לעלות עם נעליים לדשא רק לאחר שיקבל זריקה ולכן זה יקרה רק במשחקים. המצב האידיאלי מבחינת בית"ר היה לתת לו שבועיים-שלושה מנוחה להחלמה, אך מצב הסגל אינו מאפשר זאת. אופיר קריאף חזר לאימונים מלאים וצפוי לפתוח בהרכב נגד הקבוצה של ג'ורדי קרויף. בקבוצה היו מרוצים בסך הכל מחלוקת הכרטיסים למשחק גמר הגביע, שיבטיח כמות של כ-17-18 אלף אוהדי הקבוצה באצטדיון וביציעים מרכזיים.

בנוגע לאיתי שכטר, השחקן הבהיר לאנשי המועדון שהוא רוצה לפתוח דף חדש ולהתרכז אך ורק בהצלחת הקבוצה עד לסיום העונה. שכטר לא אוהב את כל הרעש סביבו וגם אם לא ימשיך במועדון, רוצה לסיים את הקדנציה בת השנתיים וחצי בצורה מכובדת ולעזור לקבוצה לסיים עם תואר. השחקן העביר את המסר לראשי המועדון וכעת כולם צפויים לצאת לדרך חדשה.

בבית"ר ירצו להתחזק בבלם נוסף לקראת העונה הבאה. במועדון רצו בינואר את טל בן חיים ממכבי תל אביב או קרלוס קוויאר מקרית שמונה, אך שניהם לא שוחררו. בית"ר תעדיף את הישראלי על מנת לפנות מקום לזר, אך אם לא ייתן תשובה חיובית היא תפנה לאופציה הזרה, כאשר הספרדי נמצא חזק ברשימה.

הבוקר, דקות ספורות לאחר הצפירה, כינס דובר המועדון אושרי דודאי את שחקני הקבוצה ואנשי הצוות של המועדון לשיחה קצרה על משמעות יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בה דיבר על כך שישנם במועדון דור שני לניצולים (מאמן הכושר שלומי ודררו), דור שלישי (איתי שכטר, בוריס קליימן, מיקי סירושטיין) דור רביעי (שון גולדברג) ואף נגע בנושא השואה גם מצד יהדות המזרח וצפון אפריקה (מאמן השוערים עמי גניש דור שלישי ליהדות טריפולי ולוב).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בית"ר תמתין לתשובה ממנו. טל בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully