וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה של בית"ר ירושלים על פול אדגר הוארכה עד לסיום העונה

11.4.2018 / 15:07

במועדון הירושלמי רוצים להשאיר את הקשר מחוף השנהב, שיסיים את העונה כמושאל להפועל ראשון לציון. שחקנים על פרשת איתי שכטר: "לא משנה מי צודק, צריכים אותו שמח בחדר ההלבשה"

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים חוששים כי פער של שש הנקודות שנפתח מהפועל באר שבע בצמרת הטבלה יוציא את הרוח מהמפרשים לחלק מהשחקנים הקבוצה. בשל כך במועדון מתכוונים לשוחח עם שחקנים אלו. בבית"ר ירושלים מאמינים כי המאבק בצמרת עדיין פתוח והדברים ניתנים לשינוי, כפי שהתרחש לא פעם בעבר בכדורגל הישראלי. בבית"ר ירושלים סיפרו לשחקנים כי הקבוצה איבדה בעבר את תואר האליפות לאחר שהוליכה בפער 13 נקודות על פני מכבי חיפה. זאת כדי להמחיש, כאמור, שהכול עדיין פתוח.

במקביל, ממשיכים במועדון בהכנות לעונה הבאה. בבית"ר ירושלים הגיעו למתווה מול פאוק סלוניקי לפיו יוכלו להודיע עד ה-1 ביוני אם הם רוכשים את אריק סאבו תמורת כ-250 אלף יורו. במקביל, קיבלו בקבוצה הארכת אופציה עבור פול אדגר עד לסיום העונה. השחקן אמור היה לטוס ב-1 באפריל חזרה לקבוצתו הפינית אך יישאר בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית עד לסיום העונה. במקביל, האופציה של בית"ר ירושלים לרכישתו הוארכה עד סוף מאי.

עוד בנושא

נציגי בית"ר והפועל חיפה ייפגשו בנוגע להקצאת כרטיסים לגמר הגביע
עיריית ירושלים הודיעה שעבודות השדרוג באצטדיון טדי יצאו לדרך
שחקנים בבית"ר: "שחקן כמו שכטר צריך לפתוח", החלוץ: "הכל לטובה"

פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים מול פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
האופציה של בית"ר לרכוש אותו הוארכה עד סוף מאי. פול אדגר/ברני ארדוב

בנוגע לאיתי שכטר, בבית"ר ירושלים מבינים כי הדברים בין הצדדים לא מתנהלים כעת כשורה וצפויה פגישה נוספת בין הצדדים. זאת מתוך ידיעה כי המצב הנוכחי אינו בריא לקבוצה. שחקן בקבוצה סיכם את הדברים, שאמר: "לא משנה מי צודק ומה נכון, חדר ההלבשה והקבוצה צריכים את שכטר שמח וחזק בתקופה הזאת, זה לא רק סרט הקפטן, הוא הדמות המרכזית בחדר הלבשה ובפור גדול מכל אחד אחר".

שכטר עצמו נמצא בתמונת ההרכב למכבי תל אביב, כמו גם דוד קלטינס, שלא שיחק בחודש האחרון. בבית"ר ירושלים יחליטו על ההרכב הסופי רק ברגע האחרון. בקבוצה מודעים לכך שחלק מהשחקנים סובלים מעומסים ופציעות קלות כך שישנה מחשבה לרענן את ההרכב. במועדון מודעים גם לירידה ביכולת של קלאודמיר במשחקים האחרונים ומייחסים זאת לעומס. בשל כך ידרשו במועדון מהברזילאי להוריד עומסים במהלך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי אוחנה עם איתי שכטר באימון בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"הוא הדמות המרכזית בחדר הלבשה ובפור גדול מכל אחד אחר". איתי שכטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully