וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר: "שחקן כמו שכטר צריך לפתוח", החלוץ בפוסט: "הכל לטובה"

9.4.2018 / 7:44

בקבוצה ביקרו את ההחלטה לספסל את הכוכב: "קשה לו מהספסל, לא כל שחקן מתאים למצבים האלה". בקבוצה הודו שהסגל הקצר נפל מהרגליים אחרי שלושה משחקים ומקווים "שהישועה תגיע ממכבי תל אביב"

ברני ארדוב

1. העומס עשה את שלו

"היינו סחוטים, העומס של שלושה משחקים השבוע גמר אותנו", הודו בבית"ר ירושלים בסיום ה-1:1 מול בני יהודה. אמנם הפנדל של אריק סאבו בתוספת הזמן יכול היה להביא לסיום מתוק אך גם בצוות המקצועי של המועדון היו כנים, ואמרו: "היינו רעים. יותר מדי שחקנים היו סחוטים ואין מספיק מחליפים. אופיר קריאף שהחזיק את הקישור בשני המשחקים האחרונים גם לא יכול היה לשחק, קלטינס עדיין לא כשיר לפתוח, נאלצנו לאלתר וזה לא היה מספיק טוב, העייפות ניצחה אותנו".

אריק סאבו היה האדם העצוב ביותר בטדי אתמול. בסיום כולם ניסו לנחם אותו אך הדמעות המשיכו גם בירידה לחדר ההלבשה. שחקני הקבוצה סיפרו כי לאחר שהשופט שרק לפנדל שפת הגוף של השחקן שידרה שהוא ישמח שמישהו אחר ייקח את הכדור אך אף אחד לא עשה זאת או ביקש לעשות זאת. בבית"ר אמרו על סאבו: "הוא שיחק שלושה משחקים תוך שבוע עם שבר באצבע וזריקות, לא התאמן בין משחקים, סבל מכאבים, נתן את כל מה שיש לו. בינואר הוא היה רגל וחצי בחוץ אבל מאז לקח את עצמו בידיים".

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-1:1, סאבו החמיץ פנדל בדקה ה-93
בן זקן: "היינו יכולים גם להפסיד, אנחנו פה בשביל סאבו"
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: זריהן בספק, אלירן עטר עשוי לפתוח

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא נתן כל מה שיש לו". סאבו אמש/ברני ארדוב

2. מה יהיה עם איתי שכטר?

סוגיית איתי שכטר תמשיך להעסיק את בית"ר ירושלים בשבועות הקרובים. שכטר שוב נכנס כמחליף ובסיום ירד ראשון מכר הדשא לעבר חדרי ההלבשה. גם בקרב השחקנים נשמעה ביקורת על כך, והם אמרו: "נכון שפתחו שני חלוצים מצוינים, סילבסטר ו-וארן, אבל אחרי שני משחקים השבוע וארן היה עייף והיה מקום לשלב את שכטר בהרכב או לפחות להכניס אותו בשלב מוקדם יותר. יש החלטות של צוות מקצועי אבל שכטר זה שחקן שצריך לפתוח. הוא מרגיש שהוא יכול לפתוח ושחקן במעמדו צריך לקבל את הקרדיט הזה, דווקא במשחקים מהסוג הזה שצריך שחקנים עם אופי שיובילו. הוא עולה מהספסל לקראת סוף המשחק עצבני ואין בזה יותר מדי תועלת. אפשר לראות את זה גם על חן עזרא שנכנס מחליף, לא כל שחקן מתאים למצבים האלה".

השבוע אמורה להתקיים פגישה עם סוכנו של השחקן, אבי נמני, אך הסיכויים להגיע להבנות בשלב זה אינם גבוהים. אלי אוחנה לוחץ להציע לשחקן חוזה לשנתיים אך נראה כי בכל מקרה היא תהיה נמוכה משמעותית ביחס להצעות שיש לשכטר ובשלב זה הסיכויים שימשיך במועדון אינם גבוהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. מחזיקים אצבעות למכבי תל אביב

אופיר קריאף חש כאבים במפשעה באימון המסכם ולא שיחק אתמול. השחקן יזכה לכמה ימי מנוחה בתקוה שיהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא. בבית"ר מקווים כי הבשורה תגיע הערב בנתניה, שם תפגוש יריבתה הבאה את הפועל באר שבע. ביציאה מטדי ולפני הנסיעה הביתה אמרו מספר שחקנים: "אולי הישועה תבוא ממכבי תל אביב, היא תגיע הערב לשחק על הכבוד שלה ולא יהיה לבאר שבע קל. בכל מקרה ניתן הכל עד הסוף, אנחנו לא מוותרים".

4. מחכים לפצועים

בבית"ר מקווים כי בשבועות הקרובים יחזרו לסגל מרסל הייסטר, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו הפצועים. הברזילאי הרגיש טוב במספר אימונים שערך ואם ימשיך שלא להרגיש כאבים יעבור טיפולים ואט אט יחזור לאימונים מלאים. במידה ויחוש כאבים הוא יטוס מיידית לברזיל לטיפולים מיוחדים. הבעיה של הקשר היא שבשלב זה מתקשים לאבחן את מקור הכאבים שלו ואת הטיפול המתאים. מרסל הייסטר מאמין שיחזור בתוך שבועיים לסגל ואילו אנטואן קונטה מקווה שלא יזדקק לניתוח אך יידע זאת רק לאחר שיחזור לאימונים ומאמץ גבוה.

seperator

5. שוב העמדות לדין בבית"ר

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את הקבוצה בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחקי חצי גמר הגביע. בית"ר תעמוד לדין גם בשל השלכת בקבוק של אחד מהאוהדים לעבר שוער הפועל רעננה במהלך ההארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully