וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "היינו יכולים גם להפסיד, אנחנו פה בשביל סאבו"

8.4.2018 / 23:05

מאמן בית"ר נשמע די שבע רצון מהתיקו: "צריך לקחת גם את הנקודה במשחק שכזה". על החמצת הפנדל של סאבו: "יש לו לב גדול". על העובדה ששכטר שוב סופסל: "הוא היה פצוע, לאט לאט הוא יחזור

ברני ארדוב
אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגיבור הטראגי של הערב. אריק סאבו/ברני ארדוב

תקוות האליפות של בית"ר ירושלים ספגו הערב (ראשון) מכה רצינית כאשר הקבוצה סיימה ב-1:1 ביתי עם בני יהודה ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון. אריק סאבו היה יכול לנצח את המשחק הזה אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן אחרי עוד התחזות של שכטר ובאר שבע תוכל להגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות אם תנצח מחר את מכבי תל אביב. עוד לפני כן עידן ורד כבש שער יפהפה בדקה העשירית, אבל רועי גורדנה קבע את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-52.

בני בן זקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב איבוד נקודות. בני בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "להפסיד שתי נקודות בדקה האחרונה מפנדל זה חלק מהמשחק. גם תיקו בהתחשב במשחק שיכול היה גם להיגמר בהפסד, אז צריך לקחת את הנקודה. משחק לא גדול שלנו, עברנו שבוע די עמוס. מכאן נמשיך קדימה. ניקח את הנקודה ונלך הלאה".

על אריק סאבו: "יש לו לב גדול, הוא טיפוס די רגיש וזה לא פשוט עבורו. אנחנו פה בשבילו וזה חלק מהמשחק. מחמיצים גם פנדלים, זה חלק מהעניין". על איתי שכטר אמר בן זקן: "איתי היה פצוע ולאט לאט הוא יחזור. בהמשך הוא יהיה בהרכב". על המשך העונה: "גם אם היינו כובשים את הפנדל, ברור שלא היינו מבטיחים את האליפות אז כך זה שהחמצנו את הפנדל לא אומר שאיבדנו את האליפות. בפלייאוף כל נקודה היא חשובה ואני מקווה שלא נבכה על הנקודה הזו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-1:1, סאבו החמיץ פנדל בדקה ה-93

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully