וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה לעקוב אחרי אור אינברום, עמיר תורג'מן עשוי לחזור לצוות האימון

15.5.2018 / 9:39

מנכ"ל הצהובים בן מנספורד צפה במשחק של אשדוד עם סקאוט, שעקב אחרי אינברום, קבוצתו גנט מעדיפה להשאילו. מכבי תל אביב עדיין רוצה את קינדה, ספק אם בן זקן יסכים להשאילו. עמיר תורג'מן עשוי לחזור

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב עוקבת זה זמן רב אחר אור אינברום ועשויה לצרפו בהשאלה מגנט הבלגית. שלשום (ראשון) הגיע מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד עם ידידו הסקאוט הסקוטי ג'ון פארק לצפות במשחקה של מ. ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה, שם הם התמקדו באינברום מאשדוד לצד צפייה בנייג'ל האסלביינק מקרית שמונה.

עוד בנושא
ברק יצחקי הודיע על פרישה: "מצטרף לצוות המנהל את מכבי תל אביב"
איתי שכטר נוטה להעדיף את מכבי תל אביב על פני הפועל באר שבע ומכבי חיפה
מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: אצילי לא התאמן אך צפוי לפתוח

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בשנה הבאה בצהוב? אינברום/לירון מולדובן

פארק הרבה לרשום דברים לצד שמו של אינברום, כשאת מספר החולצה שלו 99 הקיף בעיגול. אינברום היה היחיד שבלט באשדוד וגם כבש שער נאה. אינברום הוא שחקנה של גנט. הוא נרכש לפני שנה מאשדוד אבל לא השתלב בקבוצה והושאל למאריבור ובאמצע העונה לאשדוד. הבלגים מעדיפים להשאיל אותו לעונה נוספת ואינברום מעדיף שזה יהיה לקבוצה בארץ. הפועל באר שבע והפועל חיפה מגלות עניין רב בהשאלתו אך כאמור גם מכבי תל אביב נכנסה לתמונה וצפויה לקבל החלטה בקרוב.

גם מגדי קינדה הצהובים לא ירדו. מכבי רצתה לרכוש כבר במהלך העונה החולפת וכעת ממתינים לראות מה מצב הפציעה בברכו. במכבי ירצו עסקה בה קינדה יושאל אליהם עם אופציה לקנייה, אך ספק אם ג'קי בן זקן יסכים לכך שהוא לא יימכר באופן מיידי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד. ברני ארדוב
הגיעו לצפות מקרוב. בן מספורד והסקאוט/ברני ארדוב

עמיר תורג'מן עשוי לחזור למכבי תל אביב לצוות האימון

עמיר תורג'מן מועמד לחזור למכבי תל אביב לצוות המקצועי החדש שיוקם אחרי עזיבתו של ג'ורדי קרויף. תורג'מן שסיים את דרכו במ. ס. אשדוד לפני שהעונה הסתיימה, קיבל כבר הצעות לאמן בליגה הלאומית וגם מליגת העל יש התעניינות גדולה, אך יתכן כי הוא יסכים לחזור אחורה לעמדת עוזר המאמן ובתנאי שזה יהיה במועדון גדול כמו מכבי תל אביב, בו עבד בעבר כמאמן קבוצת הנוער וכראש מערך הסקאוטינג של המועדון. בקרוב תודיע מכבי תל אביב על מינוי המאמן החדש וככל הנראה זה יהיה ולדימיר איביץ'. עדיין לא ברור איזה צוות ירצה לצרף המאמן הזר, אך אם מכבי תל אביב תרצה שבמערכת יעבוד מאמן ישראלי לצידו, לתורג'מן יש סיכויים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully