וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אני מבין את המחלוקות לכאן ולכאן, מקווה שלא תהיה שביתה"

17.5.2018 / 21:33

מאמן הפועל ירושלים ונבחרת ישראל דיבר לאחר הניצחון על ראשון לציון על המשבר בליגת העל: "מקווה ומאמין באנשים שימצאו את הפיתרון". על המשך העונה: "תלוי בנו לשמור על הביתיות"

אוהדי הפועל תל אביב צועקים לעבר שחקני הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
הנדנדה של הפועל ירושלים נמשכת/יוסי ציפקיס

(חמישי) עם ניצחון 75:81 על מכבי ראשון לציון במחזור ה-32 בליגת העל. בששת המחזורים האחרונים האדומים השיגו שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים ומתקשים למצוא יציבות, אך בסיום המשחק התעסקו בקבוצה פחות במצבם ויותר במשבר החריף שמאיים להשבית את הליגה.

"אני יודע מצד השחקנים ובעלי הקבוצות שלכולם חשובים הליגה והשחקן הישראלי", אמר בסיום עודד קטש, שמעבר לתפקידו בירושלים משמש גם כמאמן נבחרת ישראל. "אני מבין את המחלוקות לכאן ולכאן רק חבל לי שזה מגיע למצב כזה, אני מקווה ומאמין באנשים שימצאו את הפיתרון. מקווה שלא תהיה שביתה".

עוד בנושא

אם ארגון השחקנים ישבית את הליגה, המנהלת צפויה להכריז על סיום העונה
מכבי חיפה ניצחה, אבל תסיים את העונה במקום האחרון
שישי בליגת העל: הפועל חולון ובני הרצליה יחתמו את העונה?

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. נועם מושקוביץ
עודד קטש מודאג/נועם מושקוביץ

על המשחק: ""לא משחק גדול, לא באנו עם אנרגיות שיא. ההגנה שלנו בחצי הראשון לא הייתה כמעט ואני שמח שהצלחנו לנצח. יש לנו משחק חוץ קשה בנס ציונה, זה תלוי בנו לשמור על הביתיות. לרגעים זה כן מדאיג אותי איך שהקבוצה נראית לפני הפלייאוף. יש מן תחושה שאולי מושרשת שאנחנו נהיה בסדר. יש לנו פציעות, אנחנו לא מושלמים מבחינת הכדורסל ומבחינה מנטאלית, שם אנחנו צריכים לשים את הדגש".

המאמן המפסיד צביקה שרף: "כמו שקרה לנו בכל המשחקים האחרונים, התחלנו את המשחק טוב ובשלב מסוים הייתה ירידה ביכולת שלנו. הרוטציה שלנו יחסית קצרה והעומס גדול על השחקנים. אנחנו לא נגיע לפלייאוף, אני מצטער על זה. צריך לקבל את התוצאה כמו שהיא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully