וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: הפועל חולון ובני הרצליה יחתמו את העונה?

17.5.2018 / 17:14

כשאיומי השביתה והפסקת הליגה נמצאים ברקע, תארח הקבוצה של דן שמיר את זאת של אריק שיבק (16:00, ספורט 5). אם חולון תנצח, היא תסיים את המחזור, ואולי את העונה כולה, במקום הראשון

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין הפועל חולון לבני הרצליה

כשברקע איומי שביתת שחקני ליגת העל, ואיומי מנהלת הליגה להכריז על סיום מוקדם של העונה אם אכן תתקיים השביתה, ייערך מחר (שישי) המשחק האחרון במסגרת המחזור ה-32, שעשוי גם להתברר כמשחק האחרון של העונה, בו תארח הפועל חולון את בני הרצליה (16:00, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, אלעד לייבוביץ ורותם קוזה). חולון גברה על הרצליה בשני המשחקים הראשונים העונה ובסך הכל מחזיקה במאזן 4:19 במשחקי הבית באולמה.

עוד בנושא:
אם ארגון השחקנים ישבית הליגה, המנהלת צפויה להכריז על סיום העונה
אלופת הטעויות: כך מכבי חיפה הידרדרה אל סף הליגה הלאומית

שחקן הפועל חולון גיא פניני מול שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. קובי אליהו
חזר לכושר. גיא פניני/קובי אליהו

הפועל חולון מגיעה למשחק בידיעה שאם תנצח את בני הרצליה, תסיים את המחזור במקום הראשון, ואולי גם את כל העונה. הסגולים נמצאים בעיצומה של תקופה מצוינת, כשרשמו ארבעה ניצחונות רצופים, כשבמחזור האחרון היא מנצחת את עירוני נס ציונה אחרי שכבר הובילה ב-27 הפרש במהלך המחצית הראשונה. המשחק בלב המושבה היה הראשון בסיבוב השלישי בו מצליחים השחקנים של דן שמיר לחצות את רף 90 הנקודות, דבר אותו עשו באופן קבוע לפני כן. בחולון קיבלו בשבועות האחרונים תרומה נהדרת מג'ורדן המילטון, אך מה ששימח בעיקר את הצוות המקצועי הייתה החזרה לכושר של גיא פניני, שאחרי חמישה מחזורים רצופים בהם קלע בספרות חד ספרתיות, צלף 15 נקודות בנס ציונה.

בבני הרצליה עדיין חולמים על הפלייאוף, אך ייתכן שמשחקי הפלייאוף כלל לא ייערכו השנה. הקבוצה מהשרון השיגה את המטרה הראשית שלה מאז הגעתו של אריק שיבק, לאחר ששרדה בליגה בזכות הניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם, וכעת המטרה היא להשיג ניצחון אחד יותר מנס ציונה ולקטוף את המקום השמיני בטבלה. מי שהצטיינו במחזור האחרון היו צמד הישראלים שון דאוסון ואבירם זליקוביץ', שמגיעים בכושר מצוין לחלק האחרון של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully