וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס חתם על חוזה לעונה נוספת בפורטו: "יום מאושר עבורי"

למרות שמועות רבות על כך שיעזוב את המועדון הפורטוגלי, השוער בן ה-37 האריך את חוזהו: "חותמת לעונה נהדרת, תודה על התמיכה". על פי הדיווחים, שכרו של אקס ריאל מדריד יקוצץ העונה

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
לא הולך לשום מקום. איקר קסיאס/רויטרס

היום (חמישי) הגורלי של השוערים הגדולים בדורנו נמשך, ואחרי ההודעה הדרמטית של ג'אנלואיג'י בופון והדיווחים על מגעים שלו עם פריס סן ז'רמן, הגיע תורו של איקר קסיאס להודיע על עתידו. בניגוד להערכות המוקדמות ולדיווחים הרבים שהתרוצצו במהלך העונה, הספרדי שיהיה בן 37 בעוד שלושה ימים חתם לעונה נוספת בפורטו, וצייץ בטוויטר: "זהו יום מאושר עבורי. אני ממשיך לעוד עונה בפורטו. בלי ספק, זוהי חותמת לעונה נהדרת. תודה על התמיכה". על פי הדיווחים, שכרו של קסיאס יקוצץ העונה לעומת זה שהרוויח עד כה בקבוצה.

קסיאס הגיע למועדון הפאר הפורטוגלי ב-2015, אחרי 25 שנים מוצלחות מאוד במחלקות הנוער וכמובן בקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד. השוער האגדי זכה עם הבלאנקוס בחמש אליפויות, שלושה גביעי ליגת אלופות ושני גביעי ספרד ועם נבחרת ספרד במונדיאל ובשתי אליפויות אירופה. השנתיים הראשונות שלו בפורטו לא היו מאוד מוצלחות ומפעם לפעם הוא אף ספג ביקורות, אך בעונה האחרונה ספג רק 10 שערי ליגה ב-20 משחקים בהם שות, בדרך לאליפות הראשונה שלו עם הקבוצה.

עוד בנושא

ג'אנלואיג'י בופון : "שוקל הצעות מרתקות", דיווח: במגעים עם פ.ס.ז'
ססק פברגאס: "אני אוהב את מוריניו, הוא היה האיש הכי קרוב אלי"
סנדרו ואגנר הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה אחרי שלא הוזמן למונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully