וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "אני אוהב את מוריניו, הוא היה האיש הכי קרוב אלי"

לקראת גמר הגביע, קשר צ'לסי התייחס למערכת היחסים המיוחדת עם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ("אני חייב לו הרבה") ונזכר בתקופתו בברצלונה: "לא זכיתי לאותה האהבה כמו השחקנים האחרים"

ססק פברגאס עם ז'וזה מוריניו. GettyImages
היו ימים. מוריניו עם פברגאס/GettyImages

ססק פברגאס יקווה לסיים את העונה הקשה של צ'לסי בטעם טוב, ולסייע לבלוז לזכות בגביע האנגלי. כדי לעשות זאת יצטרך להתגבר על מאמנו לשעבר ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד, אותם יפגוש בגמר בוומבלי. המנג'ר הפורטוגלי הוא זה שהשיב את הקשר הספרדי לפרמיירליג, כשרכש אותו ב-36 מיליון יורו מברצלונה והדריך אותו בצ'לסי, ועל אף שעל פי דיווחים מערכת היחסים בין השניים ידעה עליות ומורדות, סיפר היום (חמישי) בעיקר על רגשות חמים שיש לו כלפי מוריניו.

"אני אוהב אותו", אמר. "אני חייב לו הרבה כי הוא זה שהביא אותי לכאן ותמיד אזכור לו את זה. בשנה הראשונה שלי באנגליה ארסן ונגר התייחס אלי כמו אל בנו, אבל ז'וזה היה האיש הכי קרוב אלי. הוא גרם לי להרגיש כמו מנהיג הקבוצה מהיום הראשון שלי, וזה היה פנטסטי. התעמתנו אחד עם השני כשאני הייתי בארסנל וכשהוא היה בריאל מדריד, אבל יהיה נחמד לפגוש אותו ואני מקווה שנצליח לנצח".

על העונה שעברה על הבלוז אמר ססק: "סיימנו את הליגה בצורה רעה מאוד, אבל אין דרך טובה יותר להרים את עצמנו מלזכות בגביע. אף אחד לא צריך להגיד לך שאתה צריך לשחק טוב בגמר הגביע, זה נמצא בתוכנו, האש הזאת והרצון לנצח. אנחנו רוצים לזכות עבור האוהדים שלנו. אני לא חושב שיש פייבוריטית, זה משחק אחד והכל יכול לקרות. מוריניו מתכונן טוב מאוד לגמרים, ואני בטוח שאנטוניו קונטה יתכונן טוב מאוד גם כן".

פברגאס אף נזכר בתקופתו בברצלונה - קבוצת נעוריו אותה עזב לטובת ארסנל, ואליה שב ב-2011: "הייתי שמח בברצלונה, אבל היו שם שחקנים ותיקים ממני. זה היה שונה עבורי, כי חזרתי ושילמו עבורי כסף. זה היה קשה יותר, כי לא זכיתי לאותה אהבה כמו השחקנים האחרים. זה גם בגלל שהיו שם שחקנים פנטסטיים. כשמוריניו הביא אותי לצ'לסי, היתה בי אש. העונה איתו היתה נהדרת, למען האמת".

עוד בנושא:

נבחרת מרוקו פרסמה את הסגל למונדיאל, מהדי קרסלה בפנים
ג'אנלואיג'י בופון : "שוקל הצעות מרתקות", דיווח: במגעים עם פ.ס.ז'
סנדרו ואגנר הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה אחרי שלא הוזמן למונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully