וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדי קרסלה בסגל של מרוקו, סאדיו מאנה מוביל את סגל סנגל

הרווה רנאר זימן 22 שחקנים שהיו בשני משחקי ההכנה בחודש מרץ, ואליהם הוסיף את קשר סטנדרד ליאז' שחזר לכושר. גם סנגל פרסמה את הסגל הרשמי, סאדיו מאנה וקאלידו קוליבאלי יובילו

עריכת וידאו: נועה לוי

נבחרת מרוקו פרסמה הערב (חמישי) את סגל 23 השחקנים שלה למונדיאל 2018. מרוקו, במונדיאל החמישי בתולדותיה והראשון מאז 1998, לא סיפקה הפתעות מיוחדות. 22 מ-23 השחקנים שזימן המאמן הצרפתי הרווה רנאר נכללו בסגל לשני משחקי הידידות בחודש מרץ מול סרביה ואוזבקיסטן, ואליהם הצטרף מהדי קרסלה שנמצא לאחרונה בכושר מצוין לאחר שחזר לסטנדרד ליאז'. ברשימת ההמתנה נמצאים שלושה שחקנים, ביניהם יוסף אן-נסירי ממלאגה.

עוד בנושא:
סנדרו ואגנר הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה אחרי שלא זומן למונדיאל
סערת פאולו גררו: אפילו הנשיא נחלץ לעזרת החלוץ המושעה
קיין, סטרלינג ועלי: פורסם סגל נבחרת אנגליה למונדיאל

הרווה רנאר מאמן נבחרת מרוקו. AP
בלי הפתעות. הרווה רנאר/AP

את הסגל של מרוקו מוביל הקפטן מהדי בנעטיה מיובנטוס ולצדו ניתן למצוא את אשרף חכימי מריאל מדריד, יונס בלהנדה, פייסל פאז'ר, נביל דיראר, אמין האריט שהעדיף את מרוקו אחרי ששיחק בנבחרות הצעירות של צרפת וגם חכים זייש המוכשר מאייאקס.

אריות האטלס ישחקו בבית ב' של הגביע העולמי הרוסיה. משחקם הראשון יהיה מול איראן בסנט פטרסבורג ב-15 ביוני, חמישה ימים לאחר מכן ישחקו באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה מול אלופת אירופה פורטוגל ואת שלב הבתים יסיימו ב-25 ביוני מול ספרד החזקה בקלינינגרד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גם נבחרת סנגל, שתשחק בבית ח' עם פולין, קולומביה ויפן, פרסמה את הסגל שלה. שבעה מ-23 השחקנים שזימן אליו סיסה מגיעים מהכדורגל הצרפתי. את סנגל, שהגיעה לרבע גמר מונדיאל 2002, יובילו סאדיו מאנה מליברפול, קאלידו קוליבאלי מנאפולי, קייטה באלדה ממונאקו, מוסא קונאטה מאמיין ואמבאיי ניאנג מטורינו.

ברשימת הגיבוי נמצאים ארבעה שחקנים, ביניהם הנרי סבה מסיבאספור ופמארה דיידיו מבריסטול סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully