וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות דחיית התביעה: דוס סנטוס יפצה את פתח תקוה ב-65 אלף שקל

17.5.2018 / 17:28

התביעה נגד מכבי חיפה נדחתה אך השחקן עצמו יפצה את האקסית, בין היתר עבור דירה שנשכרה עבורו. לעומת זאת, פתח תקוה תחויב לשלם לו את משכורת מאי 2017. גינזבורג חתם לשנתיים נוספות

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביב ארגז

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) רשמית שתביעתה של מכבי פתח תקוה על סך 2.7 מיליון שקל בנושא אליסון דוס סנטוס נדחתה, לאחר שהבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, צבי רויזן, דחה על הסף את תביעתה. יחד עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי במסגרת הבוררות שהושגה השחקן יפצה את הלוזונים בסכום של 65,400 שקל. הסיבה: הבורר רויזן קיבל את טענת מכבי פתח תקוה כי לאור המגעים עימו לעונת 201718, החליטה הקבוצה לשכור עבורו דירה בשווי של 50,400 שקל לשנה ושילמה את הכסף, על פי החוזה שנחתם, למרות שדוס סנטוס כלל לא התגורר בה. בנוסף, דוס סנטוס ישלם 15 אלף שקל כפיצוי למועדון, זאת לאחר שהבורר השתכנע כי הוא העביר מעין מצג לפיו הוא מתכוון לחתום בקובצה למרות שניהל מגעים עם מכבי חיפה. את השחקן ייצג עו"ד רועי רוזן.

עוד בנושא

שרון מימר: "כשלא שיתפתי את עומרי לוזון, עמוס עשה מה שעשה"
אלישע לוי מועמד מוביל למכבי פ"ת, דידייה ברוסו חתם לשנה
בלגן בהפועל אשקלון: השחקנים התבקשו לוותר על משכורות, הדלקנים נותקו

אליסון דוס סנטוס, בלם מכבי חיפה. קובי אליהו
סוף הפרשה? דוס סנטוס/קובי אליהו

יחד עם זאת, במהלך הבוררות התברר כי פתח תקוה עדיין לא שילמה לדוס סנטוס את משכורת מאי 2017. הבורר קבע כי לאור ההחלטה לדחות את התביעה, פתח תקוה תפצה אותו בסכום של 28,800 שקל ותהיה רשאית לקזז אותו מהפיצוי שהוא מחויב לשלם לה. הקבוצה גם חויבה לשלם כ-31 אלף שקל (פלוס מע"מ) כהוצאות משפטיות לשחקן, כך שבסך הכול סכומי הכסף שישלם כל צד יהיו כמעט זהים.

בנושא אחר: לאחר ההודעה של המועדון לצחי גיגי לפיו הוא לא משוחרר כרגע מהקבוצה, השוער השני יוסי גינזבורג האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. כל עוד ההחלטה לא השתנתה - גיגי, המיוצג על ידי דודו אוואט, אמור לפתוח את האימונים ולהיות השוער הראשון בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי גינזבורג שוער מכבי פתח תקוה עם סוכנו אפי סופר ועם אבי לוזון. אתר רשמי
גינזבורג לאחר החתימה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully