וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בהפועל אשקלון: השחקנים התבקשו לוותר על משכורות, הדלקנים נותקו

17.5.2018 / 15:40

השחקנים שהגיעו לסבב שיחות טוענים כי התבקשו לוותר על הכסף או לפנות לערכאות משפטיות, ובנוסף להחזיר את הרכבים לפני תום החוזה. אשקלון בתגובה: "הרכבים יוחזרו כי העונה תמה. סגנון ההתבטאות אינו מאפיין אותנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות האליפות של הפועל באר שבע

צרות בהפועל אשקלון. במהלך היום (חמישי) נערך סבב שיחות בין הנהלת הקבוצה לבין השחקנים במהלכו הגיעו הדברים לטונים צורמים. הסיבה: השחקנים טוענים כי ההנהלה ביקשה מהם לוותר על חלק מהחובות, כלומר על חלק מהמשכורות שחייבים להם, זאת בטענה לבעיות כלכליות במועדון. עד כה לא שולמה לשחקנים משכורת אחת ומשכורת נוספת אמורה להיות משולמת בתחילת החודש הבא.

עוד טוענים השחקנים, כי במהלך השיחות קיבלו הודעה לפיה "מי שרוצה שיוותר על הכסף, ומי שלא שיתבע אותנו". השחקנים מוחים על ההתנהלות וטוענים כי על ההנהלה לעמוד בחוזים שלהם. בהמשך, אם לא יימצא פתרון למצב, שוקלים השחקנים לפנות לערכאה משפטית. לטענת גורמים במועדון, הזרים בקבוצה התבקשו לקצץ בצורה ניכרת יותר מרוב הישראלים. "הם ביקשו שנחזיר את הרכבים וסגרו לנו את הדלקנים", סיפרו.

"הקבוצה הזאת שייכת לראש העירייה והוא חייב לדאוג לנו. אנחנו דורשים שיתערב", אמר אחד השחקנים. "כשהיינו בתקופה טובה, ראש העירייה חגג איתנו. הוא מאוד דומיננטי, אסור לו לברוח מאחריות".

שחקני הפועל אשקלון מאוכזבים. לירון מולדובן
"כשהיינו בתקופה טובה, ראש העירייה חגג איתנו". שחקני הפועל אשקלון/לירון מולדובן

דובר המועדון שלומי לוי מסר בתגובה: "הפועל אשקלון מקיימת בימים אלו שיחות עם כלל שחקני הקבוצה במסגרת גמר חשבון לעונת המשחקים 2017/18, מלבד השחקנים הזרים שעזבו את הארץ 24 ו-48 שעות לאחר המשחק האחרון, ועמם נקיים גמר חשבון בביקורם הקרוב בארץ, כפי שדרשו. לגבי הטענה על החזרת הרכבים/ניתוק הדלקנים: בכל חוזי השחקנים, להם סעיף רכב, הובהר מבעוד מועד כי הרכב אמור לשרת את השחקנים במהלך העונה, לטובת הגעה לאימונים ולמשחקים. להנהלת המועדון לא ברורה הטענה, מאחר ותמה עונת המשחקים, והשחקנים התבקשו להחזיר הרכבים כפי שסוכם עמם בחוזה".

"הטענות כי השחקנים התבקשו לווותר על משכורות והביטוי 'לכו לבית משפט' אינו נכון, מה גם שסגנון ההתבטאות אינו מאפיין את אנשי הנהלת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully