וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף בחוץ: הוועדה תבחר מנהל טכני בין חמישה מועמדים

ועדת האיתור של נבחרת ישראל בראשות אלי אוחנה בחנה 18 מועמדים זרים שהגיעו רובם מספרד, סרביה, הולנד וגרמניה, כולל מאמן מכבי תל אביב שלא עבר את הסינון. רוני לוי או קלינגר יאמנו

רוני לוי עם ניר קלינגר. ברני ארדוב
אחד משניהם יאמן. רוני לוי וקלינגר/ברני ארדוב

עבודת הוועדה לבחירת מנהל טכני לנבחרות ישראל נכנסת לשלבים מכריעים, אחרי שבחודש האחרון נערכו מיונים וסינונים של המועמדים. לא פחות מ-18 אנשי מקצוע זרים הגישו מועמדות לתפקיד ביניהם היה גם ג'ורדי קרויף - שלא הגיש מועמדות בעצמו אבל היו גורמים בכדורגל הישראלי שהציעו לבחון גם אותו. בולטת העובדה כי רוב המועמדים הגיעו מספרד, הולנד, גרמניה וסרביה. מתוך הקבוצה שהגישה מועמדות, נותרו כעת חמישה מועמדים שהגיעו לקו הגמר ובקרוב תתקבל החלטה לגביהם. קרויף לא ביניהם.

פרופיל האדם שמבוקש לתפקיד המנהל הטכני, כולל בעיקר שני אלמנטים עיקריים. הראשון, ניסיון בבניית מערך של נבחרות והשני היותו איש עבודה חרוץ ושקדן.

בכל האמור למינוי מאמן לנבחרת הלאומית, הוסכם כי זה יהיה מאמן ישראלי והתחרות כרגע היא בין רוני לוי לניר קלינגר. חתימתו של יוסי אבוקסיס על חוזה חדש בבני יהודה צפויה לפגוע בסיכוייו להתמנות למאמן הלאומי. בראש הוועדה יושב כזכור אלי אוחנה וחברים בה גם דרור קשטן, דודו אוואט, מורן מאירי ואיציק בן מלך.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הציעה להפועל באר שבע את אריק סאבו
בלגן בהפועל אשקלון: השחקנים התבקשו לוותר על משכורות, הדלקנים נותקו
הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה מעוניינות ברועי גורדנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully