וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ממתינה למלול. שחקנים בהפועל חיפה: "אסור שהוא וקפילוטו יעזבו"

17.5.2018 / 11:11

המגן שמחוזר על ידי שרצקי ממתין לאדומים, ואחרי הפגישה אתמול הבלם שוקל את ההצעה מונלו. כץ הציע לתורג'מן 220 אלף דולר לעונה, אבל החלוץ צפוי לעזוב. שוקרני חזק על הכוונת

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קריית שמונה ממתינה לדור מלול מהפועל חיפה. המגן עדיין לא הגיע להסדר עם בעלי האדומים יואב כץ, ששוחח עם סוכנו של השחקן גלעד קצב, ואם עד השבוע לא תהיה התפתחות חדשה עם הבעלים ייתכן שייפגש עם קריית שמונה כדי לשמוע את ההצעה שלה. מלול מעדיף להישאר בהפועל חיפה, אבל המשא ומתן עדיין לא התקדם. במועדון עדיין לא מחפשים אלטרנטיבה אחרת וסבורים שמלול יסגור.

אתמול פרסמנו כי ניסו קפילוטו נפגש עם נציגי ונלו ההולנדית בארץ. הוא קיבל הצעה רשמית והתבקש להשיב עליה תוך מספר ימים. קפילוטו ישמע את ההצעה האחרונה של כץ ואז יחליט האם להישאר בהפועל חיפה או לחזור לאירופה. הבלם בן ה-28 שיחק בעבר באלקי לרנקה וסנט גאלן וכעת תהיה לו האפשרות לצאת בפעם השלישית לאירופה. "אסור שדור וקפילוטו יעזבו, חייבים להבין שהם הראשונים שצריך לסגור", אמרו שחקנים בקבוצה אתמול. "מה שיקרה בהפועל חיפה בקיץ הזה פשוט מאוד - שתי החתמות כאלה ישאירו את כל הבסיס, כולל שחקנים כמו תמאש כאן. אחרת, כולם יעזבו והסגל ייבנה מחדש".

עוד בנושא
הפועל באר שבע תיפגש עם עזרא בשבוע הבא. תציע כ-250 אלף דולר
המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של איתי שכטר
מכבי חיפה התנתה חלק מהחוזה של בוזגלו במספר ההופעות בליגה

דור מלול שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
לא ברור איפה ישחק בעונה הבאה. דור מלול/קובי אליהו

יואב כץ פנה לנציגי תורג'מן והציע לשדרג את חוזהו, כך שירוויח כ-220 אלף דולר לעונה. תורג'מן מסרב לחתום ובשלב זה מעדיף למצות את האופציה האירופית, אחרת יעדיף לחתום בהפועל באר שבע. המועמד המוביל להחתימו הוא שמעון אבוחצירה, שעל פי מקורבים לעסקה כבר החל בשיחות עם המועדון, זאת במקביל למגעים עם הפועל רעננה. גם מירקו אורמוש גבוה ברשימת המועמדים. רועי שוקרני, שרשם עונה טובה במדי רעננה, עשוי לחתום בקרוב לעונה אחת. יובל שבתאי ממכבי פתח תקוה עשוי להחליפו ברעננה, אחרי ששוקרני חתם כמחליפו כשעזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully