וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבלם הספרדי אברהם פאס החליט לפרוש ממשחק פעיל

פאס בן ה-38, שהגיע לישראל בשנת 2013 וסיים את עונתו החמישית בארץ, שקל את האפשרות לפרוש לכל אורך העונה, התלבט לא מעט, ובסופו של דבר קיבל את ההחלטה לתלות את הנעליים

שחקן בני סכנין, אברהם פאס, לפני שחקן מכבי פתח תקוה, תאי בריבו. אדריאן הרבשטיין
נפרד מהמשחק. אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

בלמה של בני סכנין, אברהם פאס, החליט לפרוש ממשחק פעיל. הבלם הספרדי בן ה-38, שהגיע ב-2013 לבני סכנין מסבדאל הספרדית ואף שיחק בהשאלה במכבי חיפה בשנת 2015, שקל את האפשרות לפרוש לכל אורך העונה, התלבט, ובסופו של דבר קיבל את ההחלטה לתלות את הנעליים. "זו החלטה קשה מבחינתי", הודה פאס לפני כחצי שנה והסביר את ההתלבטות שלו. "אני מרגיש שאני יכול לשחק עוד שנה, אבל זה הזמן לפרוש - גם מבחינה משפחתית וגם מבחינה מקצועית".

פאס סיים את העונה החמישית שלו בכדורגל הישראלי. בקיץ 2013 עזב לראשונה את ספרד אחרי ששיחק בין היתר גם בהרקולס מהליגה הבכירה, וחתם בשורות בני סכנין. בפברואר 2015 הושאל למכבי חיפה והצטרף למאמן מרקו בלבול שהביא אותו לסכנין, אך בסיום העונה שב לקבוצה מהמגזר. בעונה הקודמת כבש הבלם הוותיק חמישה שערים וסייע לקבוצתו להגיע לפלייאוף העליון, כשהעונה הסתפק בשער אחד ב-24 משחקי ליגה.

על העונה האחרונה העיב עימות חריג עם היו"ר מוחמד אבו יונס, שהטיח בשחקן האשמות קשות בחדר ההלבשה וגם השעה אותו מהקבוצה בסוף ינואר. בחלוף שבוע הרוחות נרגעו, פאס חזר לאימונים ובהמשך גם שב להרכב.

עוד בנושא:

בני סכנין: "לא יכול להיות ששחקנים מחויכים כשאנחנו מפסידים"
קרית שמונה סיימה במקום השביעי, מכבי חיפה ניצחה את הפועל רעננה 0:2
ראש הממשלה מחק מהפייסבוק את הפוסט נגד אוהדי סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully