וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "לא יכול להיות ששחקנים מחויכים כשאנחנו מפסידים"

6.5.2018 / 9:30

חלק מהשחקנים העבירו ביקורת על שחקנים אחרים שאינם משחקים אחרי התיקו נגד מכבי חיפה, ואף הפנו אצבע מאשימה אל עבר ההנהלה. בהנהלה גיששו בסביבתם של שרון מימר ואופיר חיים

AP

אחרי התיקו אתמול (שבת) מול מכבי חיפה, בבני סכנין נמשכת אי הוודאות לגבי העונה הבאה כאשר המתיחות בין ההנהלה למאמן, ובין השחקנים בינם לבין עצמם ממשיכה. חלק גדול מהשחקנים העבירו ביקורת על השחקנים שאינם משחקים, שלטענתם מעכירים את האווירה במועדון: "לא יכול להיות ששחקנים לא משחקים ויושבים ביציע מחויכים כשאנחנו מפסידים", תקף שחקן בקבוצה. "שחקנים גוררים שחקנים צעירים נגד מאמן? איפה נשמע כזה דבר?"

שחקן אחר כיוון אצבע מאשימה לעבר ההנהלה: "שההנהלה לא שמה לזה סוף אז זו התוצאה", קבע אחד משחקני ההרכב. "דווקא כשהצלחנו התחילו קולות נגד המאמן וראינו מה זה עשה לנו". טל בנין ביקש בחודש ינואר לשחרר ארבעה שחקנים, כך מתברר, אך בהנהלה לא רצו לפגוע בהם, מה שהותיר סגל עצום עם השחקנים שהובאו לבקשת המאמן, דבר שגרר איתו מתיחות קשה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ומכבי חיפה סיימו ב-1:1 דרמטי
ראש הממשלה מחק מהפייסבוק את הפוסט נגד אוהדי סכנין
טל בנין: "חאלד חלאיילה הוא לא הבעיה של סכנין, אין עימות עם המסופסלים"

שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זכה לפרידה מכובדת. אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

אתמול התרחש גם עימות כשאמיר חלאיילה זעם בחדר ההלבשה וכשבנין ניסה להרגיעו זרק לעברו: "למה אני מתאמן בכלל". החלוץ הצעיר מושאל מהפועל באר שבע אך עשוי שלא להמשיך בעונה הבאה כשהפועל חדרה עשויה לקלוט אותו אם תעלה לליגת העל. מי שגם כן לא ימשיך הוא אברהם פאס, שזכה אתמול לחגיגות פרידה מהשחקנים והקהל.

בגזרת טל בנין: המאמן מחזיק בחוזה ובהנהלה לא החליטו עדיין אם להמשיך איתו או לשלם לו כפיצוי את כל חוזהו. בהנהלה גיששו לאחרונה בסביבת שרון מימר ואופיר חיים . אם בנין לא ימשיך, השניים, כמו גם מרקו בלבול שזוכה בעדיפות מהמנכ"ל חאלד קאסום, מועמדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully