וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "חאלד חלאיילה הוא לא הבעיה של סכנין, אין עימות עם המסופסלים"

מאמן בני סכנין התראיין ל"טוכמן וחמי" ודיבר על השינויים בהרכב ("אני קודם כל בודק את עצמי"), הפער בין קבוצתו להפועל חיפה ומכבי נתניה והדרך הנכונה לבחור את מאמן הנבחרת הבא

אתר רשמי

טל בנין התראיין היום (ראשון) בתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ודיבר על מצבה של בני סכנין, התקוות שלו להמשך דרכו במועדון וגם על בחירת מאמן נבחרת ישראל. אמר בנין. "אני מתבייש בדרך בה שיחקנו אתמול", אמר בנין. "כדורגל לדעתי צריך קודם כל לשחק עם נשמה וזה היה חסר לנו. הייתה עונה לא קלה, היו הרבה מאוד פציעות במהלך העונה. יש לנו סגל ארוך של 26 שחקנים, וצריך לדעת איך לנהל אותו כי כולם רוצים לשחק. נעשו הרבה טעויות, והגעתי לפני שלושה חודשים ויחסית לזמן הקצר שעמד לרשותנו עשינו דברים די יפים".

על הספסול של כמה משחקניו אמר בנין: "חאלד חלאיילה הוא לא הבעיה של סכנין, זה לא מתחיל ונגמר בשחקן כזה או אחר. אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי ואני לא מתכוון לוותר. אני קודם כל בודק את עצמי. אם כמאמן אני מרגיש לא נוח עם משחק מסוים, אני בודק מה עשיתי לא בסדר. אחרי זה אני עובר הלאה. כמאמן צריך לקבל החלטות מקצועיות, וזה חלק מהעניין. אין עימות ביני לבין השחקנים המסופסלים. מי שרוצה להפוך את זה למשהו אחר, זה בסדר".

על מעמדה של סכנין אמר בנין: "אפשר להפוך את בני סכנין לכוח דומיננטי בכדורגל הישראלי, אבל צריך בשביל זה הרבה דברים. הפועל חיפה ונתניה קיבלו תמיכה של סביבה שלמה, התנהלות נכונה של מערכת שלמה בעלת כוח וגיבוי. ההצלחה שלהן צריכה לתת תקווה לקבוצות שהן פחות או יותר בסדר גודל הזה, כמו סכנין".

על הליך בחירת מאמן נבחרת ישראל אמר בנין: "צריך להסתכל לטווח ארוך, לא לחפש הצלחה רגעית. על פי המטרה צריך לבחור את האנשים הנכונים לתפקיד. אני כרגע מתרכז בקבוצה שלי. אם יחשבו לקרוא לי לנבחרת יש לי מה לתרום, כי אני אחד מאלה שהיו שנה או שנתיים במערכות מקצועיות. חייתי כמקצוען ואני יודע מה זה אומר. אני נמצא פה, אם יצטרכו אותי תמיד אשמח לעזור".

עוד בנושא

בני סכנין הפסידה 2:0 לקרית שמונה
על המפגש העצוב בין אשקלון לעכו

מאמן בני סכנין טל בנין. סוכנות ג'יני
"אם יחשבו לקרוא לי לנבחרת יש לי מה לתרום". טל בנין/סוכנות ג'יני
  • עוד באותו נושא:
  • טל בנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully