וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "אני מפחד מהפרישה. בלי הכדורגל הייתי אדם רע יותר"

השוער שצפוי להודיע על פרישה בחמישי דיבר בכנות על היום שאחרי תליית הכפפות: "לא אדע מה לעשות עם הזמן הפנוי, אחפש דרכים לא להשתעמם ולהישאר עסוק. אנסה לבחור את הדרך בלי לחץ"

ג'אנלואיג'י בופון, ג'רארד פיקה. צילום מסך
בופון משוחח עם פיקה/צילום מסך

עולם הכדורגל צפוי להגיד מחר (חמישי) שלום לג'אנלואיג'י בופון, שיכנס מסיבת עיתונאים בה הוא יודיע כי הוא תולה את כפפות השוער בתום קריירה מפוארת של 23 שנים. לקראת רגע הפרידה המתקרב, השוער האגדי התיישב יחד עם ג'רארד פיקה לראיון שצולם עבור ה'פליירס טריביון', וסיפק כמה אמירות כנות לגבי היום שאחרי הכדורגל.

"אני חושב שבגילי צריך להעריך את המצב בכל פעם מחדש - כל חודש, כל שבוע", אמר בופון לבלם ברצלונה, "אני בופון, וזה מי שאני רוצה להיות עד הרגע האחרון. כשלא אהיה אני יותר, אלך. כרגע אני שמח לשחק ואני יודע שאני עוד יכול לעזור לחברים על המגרש. ביום שלא אוכל לעזור, אלך. בכל מקרה הייתה לי קריירה נהדרת".

"אשקר אם אגיד שאני לא מפחד מפרישה", הוא הודה, "ביום שבו לא אשחק כדורגל אמצא דרכים לא להשתעמם ולהישאר עסוק. הבעיה היחידה היא שהחיים שלי היו מאורגנים ב-23 השנים האחרונות. בכל בוקר קיבלתי לוח זמנים, ככה שלא אדע מה לעשות עם ימים פנויים שלמים".

עוד בנושא

דיווח: מריו באלוטלי דחה את פיורנטינה ורומא וסיכם במארסיי
רשמית: מאנצ'יני מונה למאמן נבחרת איטליה, בופון צפוי להודיע על פרישה
דיווח: קרלו אנצ'לוטי מתקרב לאימון נאפולי ויחליף את מאוריציו סארי

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
מוכנים לפרידה מבופון?/רויטרס

בופון המשיך לדבר בגילוי לב עם פיקה: "אין ספק שהייתי אדם רע יותר בלי הכדורגל, בטח הייתי מורה לחינוך גופני כמו ההורים שלי. הכדורגל שיפר אותי כי הבנתי שהקבוצה הכי חשובה. זה נחמד לחלוק עם אנשים כישלונות והפסדים. זה גורם לך להיות פחות אנוכי וזה מאוד יפה בעיני".

לטענתו של בופון, הוא טרם החליט אם להישאר בעולם הכדורגל לאחר שיפרוש. "ארצה לקחת קורסים כדי להפוך למנהל או מאמן, ואז לבחור את הדרך בלי לחץ. לפופולריות יש יתרונות וחסרונות, למשל כשאתה עושה משהו לא בסדר ישר מגזימים בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully