וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מריו באלוטלי דחה את פיורנטינה ורומא וסיכם במארסיי

החלוץ הסורר, שכבש העונה 26 שערים ב-37 הופעות בניס, צפוי להישאר בצרפת למרות החיזורים מקבוצות הצמרת במולדת. זכייה של מארסיי בליגה האירופית תאיץ את המגעים ותביא לחתימה רשמית

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
יישאר בצרפת. באלוטלי/רויטרס

מה יהיה יעדו הבא? למרות הדיווחים העקשניים על כך שיחזור לאיטליה, נראה שפניו מועדות לקראת מעבר בתוך צרפת. "טוטומרקטו" דיווח אתמול (שלישי) שהחלוץ הסורר (27) דחה הצעות מפיורנטינה ורומא, ש"לא עמדו בסטנדרטים שלו", וסיכם את תנאיו במארסיי.

חוזהו של באלוטלי בניס, קבוצתו הנוכחית, יסתיים בחודש הבא, ובכל המקרה הוא לא יישאר, למרות שחזר במדיה להציג את היכולת שהפכה אותו לאחד הכישרונות המוכרים בכדורגל העולמי. מאז הצטרף לניס באוגוסט 2016 הוא הספיק לכבוש 33 שערי ליגה, והעונה התפוקה שלו הייתה טובה מתמיד עם 26 כיבושים ב-37 הופעות. כך או כך, הצטרפותו למארסיי - אם להסתמך על הדיווחים האחרונים - תלויה במשחק שלה הערב בגמר הליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד.

אם מארסיי תנצח, כמובן שתזכה בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, מה שיגביר את הסיכויים שבאלוטלי יחתום.

ניס היא התחנה השישית בקריירה ההפכפכה של החלוץ האיטלקי. הוא החל את הקריירה בלומזאנה הקטנטנה, המשיך לשלוש שנים באינטר, עבר למנצ'סטר סיטי, מילאן, ליברפול, שוב בהשאלה במילאן והחל מ-2016, כאמור, בניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully