וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר האגדי של נבחרת אנגליה ריי ווילסון הלך לעולמו

המגן, שהיה שותף לזכייה של נבחרת שלושת האריות במונדיאל 1966, מת בגיל 83 אחרי שסבל מאלצהיימר קרוב ל-15 שנה. בהאדרספילד ספדו: "השחקן המוצלח ביותר שלבש את מדי המועדון"

רויטרס

ריי ווילסון, שחקן העבר האגדי של נבחרת אנגליה שהיה שותף מלא לזכייתה במונדיאל בשנת 1966, הלך לעולמו היום (רביעי) בגיל 83. ווילסון שיחק כמגן שמאלי ולבש 63 פעמים את מדי נבחרת שלושת האריות. ווילסון, שהתמודד עם אלצהיימר בשנים האחרונות של חייו, שיחק גם בהאדרספילד טאון ואברטון, איתה זכה בגביע האנגלי בשנת 1966.

בהאדרספילד, בה נחשב לאגדה אחרי שערך 283 הופעות במדי המועדון בין השנים 1952 ל-1964, הוציאו הודעה רשמית בה אמרו: "ריי הוא השחקן המוצלח והמוכר ביותר שלבש את החולצה של האדרספילד אי פעם. עד לא מזמן הוא היה אוהד מסור שהגיע לכל משחקי הבית של הקבוצה עד שאובחן כחולה באלצהיימר בשנת 2004. אנחנו שולחים את מחשבותינו ותפילותינו לאישתו של ריי, פאט, ולבניו ראס וניל בזמן הקשה הזה".

ווילסון נולד שבירקרוק שבדרבישייר, ואחרי שפרש לא התעסק באימון למעט אימון זמני בבראדפורד סיטי בשנת 1971. בשנת 2000 נכנס למסדר האימפריה הבריטית ובשנת 2008 נכלל בהיכל התהילה של הכדורגל האנגלי.

עוד בנושא:

קיין, סטרלינג ועלי: פורסם סגל נבחרת אנגליה למונדיאל הקרוב
דייויד מויס עזב את ווסטהאם, סם אלרדייס סיים את תפקידו באברטון
המחליף של קונטה בצ'לסי? אברהם גרנט מטפס בסוכנויות ההימורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully