וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס עזב את ווסטהאם, סם אלרדייס סיים את תפקידו באברטון

חוזהו של הסקוטי בן ה-55 שהגיע לפטישים בנובמבר והוליך אותם למקום ה-12 בפרמיירליג פג, פלגריני ובניטס בין המועמדים להחליפו. מרקו סילבה הפייבוריט לרשת את אלרדייס בשורות הטופיז

סם אלרדייס, מאמן אברטון. רויטרס
קדנציה קצרה. אלרדייס/רויטרס

שני מאמנים סיימו היום (רביעי) את תפקידם בפרמיירליג: דייויד מויס עזב את ווסטהאם, בעוד סם אלרדייס עזב את אברטון. נתחיל בטופיז, שהוציאו הודעה רשמית לפיה המנג'ר הוותיק בן ה-63 סיים את תפקידו, כשעל פי דיווחים בבריטניה, הרקע לכך הוא חילוקי דעות שלו עם ההנהלה.

אלרדייס, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, הגיע לטופיז בסוף נובמבר 2017, לאחר שכבר פחות או יותר הודיע על פרישה מאימון, ובעוד הצליח לשקם את המועדון לאחר פתיחת העונה הרעה של רונאלד קומאן ולהביא את אברטון למקום השמיני בסיום העונה, התקשה להתחבב על אוהדי הקבוצה.

"אנחנו מודים לסם על העבודה שעשה בשבעת החודשים האחרונים", הודיעה אברטון. "סם הובא בתקופה לא פשוטה וסיפק יציבות, ועל כך אנחנו מודים לו. עם זאת, החלטנו למנות מאמן חדש בקיץ". הפייבוריט על פי התקשורת האנגלית הוא מרקו סילבה, שנחל הצלחה בהאל סיטי, עבר לווטפורד אך פוטר בינואר האחרון.

אשר למויס (55), גם הוא קיבל את הג'וב בחודש נובמבר האחרון, כשהפטישים היו מתחת לקו האדום. לבסוף הצליח להוליך את ווסטהאם למקום ה-13, אך חוזהו פג והקבוצה הלונדונית בחרה שלא להאריך אותו. המועמדים המובילים להחליפו, על פי סוכנויות ההימורים, הם מנואל פלגריני, פאולו פונסקה ורפא בניטס.

עוד בנושא:

המחליף של קונטה בצ'לסי? אברהם גרנט מטפס בסוכנויות ההימורים
אסטון וילה עלתה לגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ ותפגוש את פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully