וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל מתעקשים: משחק הנבחרת מול ארגנטינה יתקיים כמתוכנן

החברה שמפיקה את הביקור של האלביסלסטה בישראל ב-9 ביוני מכחישה את דיווחי התקשורת הספרדית, לפיהם המשחק עלול להיות מועתק לברצלונה בגלל המצב הפוליטי. המשחק ככל הנראה ייערך בחיפה

קובי אליהו

המצב הביטחוני המתוח עלול להשפיע גם על הספורט המקומי, ועל מה שנתפס כרגע השיא של התקופה הקרובה: האירוח של נבחרת ארגטינה וליאונל מסי בישראל. על פי דיווח בספרד, ההתאחדות הארגנטינית דנה באפשרות להעתיק את המשחק, המתוכנן להתקיים ב-9 ביוני, לברצלונה.

עוד נטען בדיווח כי נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי, שתכנן לבקר בישראל יחד עם הנבחרת המקומית, ביטל את תוכניותיו ולא יגיע ארצה כמתוכנן, גם כן בשל המצב הדיפלומטי הרגיש.

בהתאחדות לכדורגל הגיבו ואמרו שהסבירות לכך היא נמוכה. מארגני האירוע טוענים שהדיווח אינו נכון, אבל אם המצב יסלים, האפשרות הזו תוכל להתקיים.

דני בן נעים, הבעלים של חברת "קומטק" המפיקה את המשחק, מסר בתגובה כי מדובר בידיעות לא נכונות. נכון לרגע זה המשחק יתקיים במועדו. המשחק ייערך ככל הנראה בחיפה. ארגנטינה צריכה למסור עד היום (רביעי) את החלטתה בנוגע לאצטדיון בו תרצה לקיים את המשחק, והפור צפוי ליפול על אצטדיון סמי עופר בחיפה.

עוד בנושא:

נבחרת ארגנטינה: פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי זומנו לסגל הרחב
סופית: אין מאמן לנבחרת ישראל מול ארגנטינה, אלון חזן יהיה על הקווים
מפיק הביקור של ארגנטינה בישראל: "הם התרשמו מהאצטדיון בחיפה"

ליאונל מסי חוגג נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יישאר בברצלונה? מסי/רויטרס

לפני יומיים הכריז חורחה סמפאולי על הסגל הרחב למונדיאל ובו 35 שחקנים, ממנו ינופו 12:

שוערים: סרחיו רומרו, ווילפרד קבאז'רו, נחואל גוסמן, פרנקו ארמני.

הגנה: גבריאל מרקאדו, אדוארדו סלביו, חאבייר מסצ'ראנו, ניקולאס אוטמנדי, חרמן פצלה, פדריקו פאסיו, מרקוס רוחו, ראמירו פונס מורי, ניקולאס טליאפיקו, מרקוס אקונייה, כריסטיאן אנסלדי.

קישור: מנואל לאנסיני, ריקרדו סנטוריון, מקסימיליאנו מסה, לוקאס ביגליה, גידו פיסארו, אנסו פרס, אבר בנגה, ג'ובאני לו סלסו, לאנדרו פארדס, רודריגו בטאגליה, אנחל די מריה, כריסטיאן פאבון, פאבלו פרס.

התקפה: פאולו דיבאלה, דייגו פרוטי, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגואין, לאוטארו מרטינס, מאורו איקרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully