וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק הביקור של ארגנטינה בישראל: "הם התרשמו מהאצטדיון בחיפה"

7.5.2018 / 12:14

למרות הדיווחים על כך שמשחק הידידות המתוכנן ל-9 ביוני ייערך בטדי, דני בנעים טוען שהאצטדיון שיארח אותו טרם נקבע סופית. ליאונל מסי וחבריו יגיעו ארצה יומיים לפני המשחק ויסיירו בירושלים

one

בווידאו: מסי כובש בקלאסיקו

מיקום משחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת ארגנטינה בחודש הבא, ייקבע מחר בפגישה שתיערך בברצלונה בין דני בנעים, הבעלים של קבוצת קומטק המפיקה את המשחק, לבין ראשי ההתאחדות הארגנטינית. בנעים שסיים הבוקר (שני) את מבצע הג'ירו עליו הוא גם היה אמון, ימריא מחר לברצלונה שם מחכים לו ראשי ההתאחדות הארגנטינית שהגיעו לספרד כדי לצפות אמש בקלאסיקו וכעת ממתינים לפגישה שבסיומה ייקבע גם לוח הזמנים של ביקור נבחרת ארגנטינה בישראל.

"קיום המשחק ומועדו לא מוטל לרגע בספק", הבהיר הבוקר בנעים. "מה שנשאר לסגור זה את המיקום ואת הליין אפ של הביקור". בנעים גילה כי נבחרת ארגנטינה צפויה להקדים את הגעתה לישראל ליום חמישי, יומיים לפני המשחק שיערך במוצ"ש. "מאמן הנבחרת לחוץ להגיע לרוסיה כמה שיותר מהר אחרי המשחק נגד ישראל ולכן כבר ביום ראשון בבוקר למחרת המשחק נגדנו, מסי וחבריו יטוסו מכאן לרוסיה", סיפר בנעים. "משמעות הדבר שהם ינחתו ככל הנראה כבר ביום חמישי על מנת שביום שישי הם יערכו את הסיור בירושלים במקומות הקדושים כפי שהם רוצים לעשות".

באשר למיקום המשחק, אמר בנעים: "בהסכם איתם נקבע שהם יחליטו היכן יערך המשחק. בביקור של המנהלים הטכניים שלהם, הם התרשמו יותר מהאצטדיון בחיפה ולכן הם שואפים לקיים שם את המשחק כיוון שהאצטדיון יותר חדיש ומספק את כל מה שהם רוצים. ברור שאנחנו רוצים שהמשחק יתקיים בבירת ישראל ירושלים, אבל אם הם יתעקשו לקיים את המשחק בחיפה, זה מה שיהיה. הכל ייקבע בפגישה בברצלונה ואז גם נצא סוף סוף בהודעה הרשמית". בנעים הבהיר עוד כי כל השמועות על כך שנבחרת ארגנטינה שוקלת לבטל את המשחק בשל המתיחות בין ישראל לאירן, אינן נכונות.

עוד בנושא

נבחרת הנערים פתחה את אליפות אירופה עם הפסד 2:1 לאנגליה
נבחרת אנגליה מציגה: הפתרונות הביזאריים ל"קללת הפנדלים" במונדיאל

מאמן נבחרת ארגנטינה, חורחה סמפאולי, עם ליאונל מסי. רויטרס
יסייר במקומות הקדושים ברחבי ירושלים. מסי עם סמפאולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully