וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד נלסון מנדלה: ברצלונה ניצחה 1:3 את ממלודי סאנדאונס

הקטלאנים התארחו אצל הקבוצה מדרום אפריקה לציון 100 שנה להולדתו של חתן פרס נובל לשלום, וניצחו משערים של דמבלה, סוארס וגומש. דיווח: בלם סביליה קלמון לנגלה סיכם לחמש שנים

one

ברצלונה גברה הערב (רביעי) 1:3 על ממלודי סאנדאונס, אותה פגשה בדרום אפריקה למשחק ידידות לרגל ציון 100 שנים להולדתו של חתן פרס נובל לשלום נלסון מנדלה. הקטלאנים פתחו בהרכב חזק פרט לליאונל מסי והתאוששו על חשבון היריבה החלשה מההפסד לחטאפה, שמנע מהם לסיים את העונה בלתי מנוצחים בליגה, וחגגו שערים של עוסמאן דמבלה (3), לואיס סוארס (19) ואנדרה גומש (67). במחצית ערך ארנסטו ואלוורדה 11 חילופים ובדקה ה-74 שלח למערכה גם את הפרעוש. שתי דקות לאחר מכן כבשה הקבוצה המקומית את השער המצמק.

עוד בנושא

אינייסטה: "דחיתי הצעה מפפ, אשחק בעונה הבאה ביפן או בסין"
ההגעה לריאל תידחה? אל חלאיפי: "2000 אחוז שניימאר יישאר"

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ברצלונה חוגגת בדרום אפריקה/רויטרס

בינתיים, ברצלונה מחזקת את ההגנה לקראת העונה הבאה. הבוקר פורסם כי הקבוצה סיכמה עם בלם סביליה קלמון לנגלה לחמש שנים, אחרי שהעדיף את הצעתה על פני זו של ריאל מדריד. סוכניו של הצרפתי בן ה-22 נפגשו עם ראשי ברצלונה בימים האחרונים לכמה וכמה פגישות, שבסופן הגיעו הצדדים להבנות על תנאי החוזה.

החתימה מטילה ספק על הישארותו של סמואל אומטיטי בעונה הבאה. הבלם הצרפתי, לו אופציה להשתחרר מהחוזה בקיץ הקרוב תמורת 60 מיליון יורו בלבד, עדיין מתלבט אם להישאר ובשבועות האחרונים מנהל אף הוא מגעים עם ברצלונה. כך או כך, הקבוצה לא מוכנה לקחת סיכונים וכבר סיכמה עם לנגלה.

אם אומטיטי יישאר, הוא צפוי להיכנס על המשבצת של תומאס ורמאלן המתבגר (יחגוג 33 בנובמבר). ריאל מדריד ניהלה מאבק עיקש עם ברצלונה על לנגלה והגישה על פי דיווחים שתי הצעות נגדיות, אולם לנגלה החליט לבסוף להעדיף את ברצלונה.

(עדכון ראשון: 10:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully