וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגעה לריאל תידחה בשנה? אל חלאיפי: "2000 אחוז שניימאר יישאר"

בעלי פ.ס.ז' מתכוון להטיל וטו על מעבר של הכוכב הברזילאי לקבוצה אחרת, ובכך לדחות את צירופו לריאל בשנה. זידאן דורש להפסיק להתעסק בו ומודה אחרי ההצגה של בייל: "יש לי כאב ראש לפני קייב"

רויטרס

הראש של ריאל מדריד כבר מזמן אך ורק ב-26 במאי - התאריך בו יתקיים גמר ליגת האלופות מול ליברפול - אולם עד אז היא שומרת על מצב רוח מרומם. אמש (שבת) הביסו הבלאנקוס 0:6 את סלטה ויגו והסבו נחת לקהל הביתי, למרות שרונאלדו נעדר בשל פציעה. את מקומו תפס גארת' בייל, שכבש צמד כולל שער אחד יפה במיוחד בדקה ה-30.

"אני שמח שגארת' נכנס לכושר, אבל לעזאזל, הוא עושה לי חתיכת כאב ראש לקראת הגמר", אמר זינדין זידאן בחיוך לאחר המשחק. "זה טוב שכולם נמצאים בכושר, ועוד יותר טוב שאנחנו מגיעים במצב רוח טוב לקייב. האמת? במצב הנוכחי, לאף אחד אין מקום מובטח בהרכב לגמר".

עוד בנושא

ריאל מדריד הביסה 0:6 את סלטה ויגו, בייל כיכב עם צמד
אתלטיקו ניצחה 0:1 את חטאפה והבטיחה את הסגנות
לעיני ניימאר: פריס סן ז'רמן הפסידה 2:0 לראן בבית

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
כאב ראש חיובי לזידאן. בייל חוגג/רויטרס

במקביל, סוגיית ניימאר ממשיכה להעסיק את ריאל מדריד. בספרד גרסו בימים האחרונים כי חלה פריצת דרך במגעים בין הכוכב הברזילאי לבין הבלאנקוס, ומרסלו הוסיף שמן למדורה כשאמר ש"אשמח מאוד לשחק איתו" וש"השחקנים הכי טובים מגיעים לריאל מדריד".

יחד עם זאת, בעלי פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי הצהיר אמש בנחרצות רבה כי "ניימאר יישאר שחקן שלנו, 2000 אחוז. אני בטוח בזה". לאל חלאיפי יש זכות להטיל וטו על מעבר של הברזילאי לקבוצה אחרת בקיץ הקרוב, ונראה כי הוא מתכוון להשתמש בזכות הזו כדי לדחות את המעבר, שככל הנראה יקרה בכל זאת בקיץ 2019.

גם זינדין זידאן לא אהב את ההתעסקות המוגברת בניימאר, ואמר אחרי המשחק ש"חייבים להפסיק לדבר על שחקנים שלא נמצאים כאן, ולהתרכז באלו כן נמצאים. הם הכי חשובים עכשיו, והם הוכיחו שהם מסוגלים להיות דומיננטיים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניימאר פריס סן ז'רמן. רויטרס
יוכרח להישאר בפריס? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully