וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "דחיתי הצעה מפפ, אשחק בעונה הבאה ביפן או בסין"

קשר ברצלונה חשף בראיון: "גווארדיולה סימס לי, אבל אני לא יכול לשחק בקבוצה אחרת ברמות הגבוהות. בשבוע הבא אודיע היכן אשחק". על היריבות עם ריאל: "היו תקופות מכוערות בקלאסיקו"

one

אנדרס אינייסטה ערך ביום שבת את משחקו הלפני אחרון במדי ברצלונה והיה שותף להפסד הראשון העונה, 5:4 משוגע בחוץ מול לבנטה. אתמול ערך אינייסטה ראיון נרחב לתקשורת המקומית באצטדיון הקאמפ נואו שבו הוא מדבר על העתיד שלו וגם כמובן על התקופה שלו בברצלונה, הקלאסיקו מול ריאל ועוד.

אינייסטה הבהיר חד משמעית שיש לו רק שתי אופציות לגבי העונה הבאה כשאמר: "אני חייב לקחת החלטה חשובה מאוד ויש שתי אפשרויות עבורי: סין או יפן. יש עדיין דברים לסגור ובסופו של דבר נשקול ונקבל החלטה מושכלת. בשבוע הבא אקבל החלטה סופית כדי להתרכז במונדיאל האחרון שלי".

אנדס אינייסטה מוחלף, ברצלונה, הקלאסיקו האחרון. רויטרס
בעונה הבאה הוא במזרח הרחוק. אינייסטה/רויטרס

אינייסטה גם הודה שהוא היה בקשר עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה לגבי מעבר אפשרי: "גווארדיולה שלח לי הודעה, אבל אני לא יכול ללכת לסיטי או לקבוצה אחרת שהיא לא ברצלונה ברמות הגבוהות. בשנה וחצי האחרונות אני חושב על האופציה של לעזוב ולא ידעתי שזו תהיה העונה האחרונה שלי".

הקשר המחונן דיבר על המפגשים מול ריאל מדריד ואמר: "היו תקופות מכוערות בקלאסיקו. סיטואציה מכוערת גם מצידם של השחקנים והאוהדים. היו הרבה תמונות קשות, לא כאלו שאני באמת רוצה לזכור. היו זמנים שהקו האדום נחצה מבחינת היריבות בין המועדונים".

אינייסטה לא הבקיע הרבה שערים בקריירה שלו, אך שניים מהם זכורים במיוחד. הראשון הוא כמובן שער הניצחון בגמר המונדיאל מול הולנד ב-2010 והשני הוא השער הדרמטי מול צ'לסי בליגת האלופות. "ברגע שקיבלתי את הכדור היתה לי הרגשה מוזרה. היתה דממה באצטדיון בזמן שבעטתי את הכדור. זה נמשך שנייה או שתי שניות ואחרי שהבקעתי היה טירוף, כאוס שלם".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully