וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון: "אני מצפה מלברון ג'יימס לתת ערב אגדי במשחק 2"

אחרי התבוסה בבוסטון במשחק הראשון בגמר המזרח, קליבלנד מתכננת שינוי בחמישייה ולפתוח עם תומפסון על הורפורד. למה זה לא קרה במשחק 1, ומה המשמעויות? וגם: הקאבס בונים על לברון

טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס, מול ג'ייקוב פולטל, טורונטו ראפטורס. רויטרס
צפוי לפתוח בבוסטון. טריסטן תומפסון/רויטרס

מאמן קליבלנד טיירון לו רומז שהקאבס יפתחו במשחק הבא מול בוסטון בחמישייה עם טריסטן תומפסון בניסיון לעצור את אל הורפורד. הסנטר של בוסטון חגג במשחק הראשון בסדרת גמר המזרח, שבו הביסו הסלטיקס את הקאבס 83:108 ועלו ל-0:1, כשהורפורד מסיים עם 20 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה, 6 אסיסטים, 4 ריבאנדים ו-2 חסימות, וזאת אחרי שפתח את המשחק ב-7 מ-7 מהשדה. טיירון לו מאמין שתומפסון יכול לעצור את הורפורד במשחק השני, שייערך ביום שלישי בלילה, ומסביר למה.

עוד בנושא:

גולדן סטייט חגגה ביוסטון ועלתה ל-0:1 בסדרת גמר המערב
לפני הפגישה עם בלאט: "מילווקי נאבקת עם טורונטו על בודנהולצר"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול מרכוס מוריס, בוסטון סלטיקס. GettyImages
חייב להיות בשיאו הפעם. לברון ג'יימס/GettyImages

"כשאתה בוחן את הסטטיסטיקה, לאורך שלוש העונות האחרונות, מכל השחקנים ששמרו על אל הורפורד, טריסטן היה מספר 1", אמר לו, "וזה דבר טוב, נכון?". להצבתו של תומפסון בחמישייה יש משמעויות: זה מעביר את קווין לאב לעמדה מספר 4, את לברון ג'יימס לעמדה 3, את ג'יי אר סמית ל-2 ואת ג'ורג' היל ל-1, בעוד את קייל קורבר זה מעביר לספסל. עם זאת, לו בחר להישאר עם החמישייה שעזרה לקליבלנד לשנות את המצב מול אינדיאנה, ואחר כך להביס את טורונטו בחצי הגמר.

"שקלנו את זה לפני שהסדרה החלה, אבל ניצחנו ככה בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים", הסביר מאמן קליבלנד, "לא רצינו לעשות התאמות עד שמישהו מנצח אותנו, ולא שיחקנו טוב עם המערך שהביא אותנו עד כאן". תומפסון עלה מהספסל במשחק הראשון וסיים עם 8 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-21 דקות. בשלוש העונות האחרונות, כשחקן חמישייה, המאזן של תומפסון מול הורפורד (בבוסטון ובאטלנטה) הוא 1:12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אל הורפורד, בוסטון סלטיקס. רויטרס
חגג על קליבלנד במשחק הראשון. אל הורפורד/רויטרס

"הורפורד הוא שחקן טוב מאוד, הוא אולסטאר", אומר עליו תומפסון, "אבל אם אתה לא מסוגל לשחק מול שחקני אולסטאר גבוהים, אין לי מה להגיד לך. יש לנו היסטוריה. בתור שחקן שרק רוצה להשתפר ולהיות טוב יותר, אתה חי בשביל המשחקים האלה".

גם הורפורד יודע שזה יגרור שינוי בקאבס. "עם קווין לאב בעמדה 5, כל שחקן שם יכול לקלוע", אמר הסנטר של הסלטיקס, שמוליכים 0:1 עם יתרון הביתיות, "אבל עם טריסטן זה כיסוי שמרני יותר, עם שהות ארוכה יותר בצבע, כך שהם הופכים לחבורה מסורתית יותר". האם זה יגרור שינוי והתאמות מצד בוסטון? "אני חושב שהמאמן יחליט", אמר, "מה שטוב בקבוצה שלנו זה שהיו לנו כמה חמישיות שונות לאורך העונה, אנחנו מאוד גמישים, ונשנה אם נצטרך".

אבל הבעיה של קליבלנד מורכבת יותר, וקווין לאב סבור שמה שהכריע היה הגישה. "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו רכים מדי", סבור לאב, "נתנו לכמה מהשחקנים שלהם זריקות פתוחות ותחושה נוחה. הם היו מצוינים השנה בפלייאוף, שחקנים שלהם מתעלים, אבל אנחנו פשוט צריכים לתת להם להרגיש אותנו".

הקאבס צריכים גם יכולת משופרת מצד לברון ג'יימס, שסיים עם 5 מ-16 מהשדה במשחק הראשון. "בדרך כלל כשלברון מסיים משחק כזה, במשחק הבא הוא עושה משהו אגדי", אומר תומפסון, "אבל במקביל, אסור לנו לבנות על זה. נצטרך לעשות את העבודה שלנו, לעזור לו ולהיות יעילים. ככל שאנחנו נהיה יותר יעילים, כך זה יפתח לו יותר אפשרויות".

גם לאב זוכר איך לברון שיחק במשחק 2 בסיבוב הקודם, כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0 מול אינדיאנה, וג'יימס פתח עם 16 נקודות רצופות בדרך ל-46 נקודות במשחק. "אני מצפה ממנו לתגובה חזקה", אמר לאב, "הוא תמיד עשה את זה". טיירון לו פשוט מצפה שלברון יתקוף מיסמאצ'ים לעתים תכופות יותר כשהסלטיקס עושים את החילופים בהגנה. "אנחנו פשוט צריכים אותו יותר אגרסיבי, במיוחד בחילופים שלהם, כשיש עליו שחקנים נמוכים יותר, וכשכל החמשיייה עליו", אומר לו, "פשוט להיות אגרסיביים, לקבל את ההחלטות הנכונות. ביום ראשון לא היינו מתואמים בהתקפה, וזה השפיע לנו על ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully