וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המערב: גולדן סטייט ניצחה ביוסטון ועלתה ליתרון של 0:1

האלופה הצליחה לגנוב את הביתיות כבר במשחק הראשון עם 106:119 מרשים בטקסס. קווין דוראנט כיכב עם 37 נקודות, קליי תומפסון הוסיף 28 (6 שלשות). 41 נקודות של הארדן לא הספיקו לרוקטס שאיבדו את הביתיות

קווין דוראנט גולדן סטייט עם דריימונד גרין. רויטרס
ניצחון ענק. שחקני גולדן סטייט חוגגים/רויטרס

יוסטון - גולדן סטייט 119:106 (0:1 לגולדן סטייט בסדרה)

המספר הנוסף: ג'יימס הארדן הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שרושם שלושה משחקים רצופים בפתיחת הסדרות של הפלייאוף עם לפחות 40 נקודות.

עונה שלמה עבדה יוסטון כדי להשיג מאזן טוב יותר משל גולדן סטייט ולסדר לעצמה יתרון ביתיות בסדרת הגמר. אלא שכבר בפתיחת הסדרה האלופה גנבה את הביתיות עם תצוגת תכלית של שלושת כוכביה שהתעלו על כוכב ענק אחד מהצד השני. ג'יימס הארדן עשה היסטוריה בכך שחצה את רף ה-40 נקודות (41 ו-7 אסיסטים), אבל בכל פעם שיוסטון התקרבה, קווין דוראנט או קליי תומפסון צלפו שלשה והריצו את קבוצתם ליתרון דו ספרתי. אריק גורדון פתח את הרבע הרביעי עם שלשה שצימקה את הפיגור של המארחים ל-4 נקודות בלבד, אבל קליי תומפסון קלע 8 נקודות רצופות בריצת ה-4:13 של הווריירס שעלו ליתרון 87:100 עליו הם שמרו עד הסוף.

קווין דוראנט היה נהדר עם 37 נקודות באחוזים מצוינים (14 מ-27), קליי תומפסון תפר 6 שלשות מ-15 ניסיונות בדרך ל-28 נקודות וחיפה על משחק רגוע של סטף קרי שסיים עם 18, אבל הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. אגב, הטריו של גולדן סטייט זרק 60 מתוך 80 הזריקות של הקבוצה במשחק הזה, הכי הרבה אי פעם בקבוצה הזו. מנגד, כריס פול האיש שהובא בקיץ כדי לסייע ליוסטון להתמודד מול המפלצת של סטיב קר, רשם אומנם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל רק 3 אסיסטים כשחוץ מהשניים האלו רק אריק גורדון (15) וקלינט קאפלה (12) קלעו בדאבל פיגרס. אם יוסטון מחפשת נחמה מההפסד הזה, אז גם בסדרה הקודמת מול יוטה היא הפסידה בביתה והגיבה עם ניצחון בסולט לייק. אלא שהפעם ניצבת מולה יריבה קשה בהרבה.

סטף קרי גולדן סטייט ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
נייצח את המאצ' אפ אבל הפסיד את המשחק. הארדן מול קרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully