וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני חוגג: "אנחנו אולי זקנים ומקומטים, אבל בסוף תמיד חוגגים"

אחרי הזכייה באליפות, הבלם הוותיק סיפק מונולוג משעשע ועקץ את נאפולי: "הם לא כיבדו אותנו וחגגו מוקדם מדי, אבל היום הם מבינים שאנחנו תמיד מנצחים". אלגרי אמור להישאר, ברצאלי: "עשינו היסטוריה"

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
אלגרי/רויטרס

אחרי שהבטיחה מעשית את האליפות כבר בשבוע שעבר, הצליחה יובנטוס לזכות בתואר השביעי ברציפות בצורה רשמית אתמול (ראשון) עם 0:0 בחוץ מול רומא. שחקני יובה, שהביסה 0:4 את מילאן בגמר הגביע במהלך השבוע והבטיחה דאבל, חגגו בסיום בחדרי ההלבשה.

עוד בנושא:
יובנטוס סיימה ב-0:0 מול רומא והבטיחה אליפות

בלם יובנטוס אנדראה ברצאלי המאושר אמר בסיום: "אנחנו נכנסים לספרי ההיסטוריה, זו הייתה שנה יוצאת מן הכלל. זה לא היה קל, אבל עשינו עבודה נהדרת ועכשיו נחגוג עם האוהדים שלנו. האליפות שזכית בה עכשיו תמיד מרגישה כמו הכי טובה, אבל לזכות בשבע ברציפות זה באמת משהו היסטורי. לנאפולי הייתה עונה טובה מאוד ואולי לשתי הקבוצות הגיע לזכות באליפות, אבל ביחד הפכנו את הסרייה A שוב למרתקת גם לצופים מחוץ לאיטליה. ההבדל בינינו היה שאנחנו היינו עקביים יותר. אני חושב שאני אהיה פה גם בעונה הבאה ואלחם על המקום שלי".

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר: "אני מאושר כי השחקנים נעלו את הפרק הזה ועכשיו יש לנו שבוע נוסף לנוח. זה היה ממש קשה ואני צריך להחמיא לנאפולי שהפעילה עלינו לחץ עד הסוף וגם הערב ניצחה בסמפדוריה. אנחנו עובדים קשה, אבל כשזה מגיע לחגיגות, אז כולנו חוגגים. התואר הזה הוא בשביל כל מי שעובד במתחם האימונים אפילו וגם בשביל האוהדים, אבל השחקנים הם הכוכבים האמיתיים. אני תמיד מודה לשחקנים ויודע שקל לזכות בתארים כשיש לך חבורה של גברים עם ערכים. לא קל לשמור על המנטאליות הנכונה אחרי ניצחון גדול כזה בגמר הגביע".

סמי חדירה חוגג

ג'ורג'יו קייליני בלמה הוותיק של יובנטוס ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את נאפולי שחגגה כאילו היא זכתה באליפות אחרי ה-0:1 שלה בטורינו על יובנטוס וצימקה את הפער בפסגה לנקודה בלבד. אולם, במחזור שלאחר מכן נאפולו הובסה 3:0 אצל פיורנטינה ויובה פתחה שוב פער עם 2:3 דרמטי על אינטר.

"חששנו להפסיד במילאנו (לאינטר) אבל במחצית השנייה השתקנו את כל המבקרים שלנו. יותר מדי אנשים לא כיבדו אותנו, אבל הם לא היו צריכים לפגוע לנו בגאווה, כי זה המרכיב המנצח שלנו. בחיים תמיד צריך לתת כבוד, והם חגגו מוקדם מדי כי בסוף תמיד אנחנו אלה שחוגגים. אנחנו אולי זקנים, מכוערים ומקומטים, אבל אנחנו תמיד מנצחים בסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

דיבאלה מאושר

החגיגות של יובנטוס בחדרי ההלבשה

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully