וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס מוריס מפתיע: "חוץ מקוואי, אני השומר הכי טוב על לברון בליגה"

פורוורד בוסטון מתכונן למצ' אפ האישי לקראת משחק 1 בגמר המזרח (22:30, ספורט 5): "הביא אותי לסלטיקס בגלל זה". וגם: הפרשנים שוב תוהים אם ג'יימס עבר את ג'ורדן, קובי עם עקיצה עקיפה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול מרכוס מוריס, בוסטון סלטיקס. AP
עד כמה לברון מודאג, מ-1 עד 10? מרכוס מוריס שומר על ג'יימס/AP

בוסטון כבר הקשתה על יאניס אנטטוקומפו ומיררה את החיים לבן סימונס בפלייאוף הנוכחי, אבל החל מהערב (ראשון, 22:30, ספורט 5) היא תעמוד בפני אתגר מסוג אחר לגמרי בגמר המזרח: להצר את צעדיו של לברון ג'יימס, מה שנראה בתקופה האחרונה כמו משימה בלתי אפשרית.

אבל אם תשאלו את מרכוס מוריס, הוא יודע בדיוק איך לעשות את זה. "אישית, אני חושב שאני השחקן ששומר הכי טוב על לברון בליגה, אולי למעט קוואי לאונרד. זו סיבה עיקרית שדני איינג' הביא אותי לפה מלכתחילה", ירה פורוורד בוסטון במפתיע אמש לקראת המשחק. ההצהרה מלאת הביטחון של מוריס עוד יותר מפתיעה אם לוקחים בחשבון את הנתונים ממפגשי העבר ביניהם: בסך הכל, שמר מוריס על ג'יימס ב-55 מהלכים העונה, וג'יימס סיים אותם עם 24 נקודות (8 מ-16 מהשדה), 10 אסיסטים ואיבוד אחד בלבד. בזמן שמוריס היה על הפרקט, הקאבס קלעו לא פחות מ-116.4 נקודות פר 100 פוזשנים. ב-ESPN בדקו ומצאו שהשומרים הטובים ביותר על לברון העונה היו ג'ימי באטלר, ווסלי מתיוז, קורטני לי ודילון ברוקס, כשמוריס אפילו לא נכלל בין חמש השומרים הכי טובים.

עוד בנושא

דווין קייסי הוא עוד הוכחה להבדל בין העונה הרגילה לפלייאוף
אחרי ההדחה, לאן פילדלפיה הולכת מכאן? אסף רביץ מנתח
לויד פירס, שהיה עוזר בסיקסרס, מונה למאמן אטלנטה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
זה הסטופר הכי טוב שיש לכם להציע? הצחקתם את לברון/AP

מוריס הבהיר ש"לא יהיה שחקן אחד שלנו שישמור עליו. נחליף עליו כמה שומרים, כי בכל זאת הוא השחקן הטוב בעולם כיום. התפקיד שלי יהיה לקזז את מספר הסלים הקלים שלו, אבל גם להגביל את השחקנים האחרים, כי אסור לנו לאפשר לצוות המסייע שלו לקלוע עלינו 20 או 30 נקודות". כמו כן, מוריס טען שההגנה של טורונטו על לברון הייתה "זולה מדי".

"עשינו ניתוח וידאו של המשחקים וראינו שהוא קלע סלים קלים מאוד לעתים קרובות. הוא הגיע לעמדות שלו על הפרקט וזה נתן לו יותר מדי ביטחון. וכל הזמן הזה לא הביאו עליו עזרה, לא היו פיזיים איתו, כלום. אנחנו נביא משהו אחר לסדרה הזאת".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

התמונות ממחישות עד כמה לברון מוטרד מההגנה של מוריס

עם או בלי קשר למה שיקרה בגמר המזרח, הדיון בארצות הברית על גדולתו ההיסטורית של לברון ג'יימס נמשך. ביל סימונס טען בפודקאסט שלו כי "אחרי מה שהוא עשה בפלייאוף הזה, מבחינתי הוא עבר את ביל ראסל והפך להיות הכדורסלן השני הכי טוב בכל הזמנים", וציין ש"את ג'ורדן הוא לא יעבור לעולם, רק אם ימשיך לשמור על הרמה הזאת גם בעוד חמש שנים".

לקראת פתיחת הגמר התארח ג'נרל מנג'ר הקאבס לשעבר דייויד גריפין בפודקאסט של סימונס, וחשף סיפור מעניין מפלייאוף 2017. לטענתו, במהלך הסדרה מול טורונטו בסיבוב שני במזרח ג'יימס למד את כל התרגילים של הראפטורס על בוריים, תיקן וכיוון שחקנים של הראפטורס ששגו. "הייתי על הפרקט וראיתי בדיוק איך הוא מראה לפטריק פטרסון לאן לזוז בתרגיל. הוא אמר לו, 'לא, פט, אתה צריך לעבור מפה ולעשות חסימה לדמאר דרוזן".

שחקן היסטורי אחר, קובי בריאנט, חשף אמש - ספק במכוון ספק בטעות - את דעתו, כשסימן "לייק" לציוץ של אוהד שכתב ש"אם היית שחקן, אתה בטח יודע שקובי היה כדורסלן מוכשר יותר מלברון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully