וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף עבר הליך רפואי, אושפז ללילה ושב לאמן את ראשון לציון

13.5.2018 / 10:45

המאמן בן ה-66 עדכן את שחקניו אחרי ההפסד למכבי חיפה כי ייאלץ לעבור הליך רפואי מתוכנן. לאחר לילה של אשפוז להשגחה, חזר לאמן את הקבוצה והדריך אותה בהפסד להפועל חולון בשישי האחרון

one

מאמן הכדורסל הוותיק צביקה שרף עבר ביום שלישי שעבר הליך רפואי מתוכנן בבית החולים ואושפז ללילה להשגחה. המאמן בן ה-66, ששב לאמן בחודש שעבר בליגת העל כשהחליף את שמוליק ברנר במכבי ראשון לציון, חזר לאמן עוד במהלך יום רביעי, כשלשחקניו ואנשי הקבוצה הוא מספר כי הוא חש בטוב ויכול לחזור לפעילות בצורה מלאה. שרף אף העביר את משחק ההפסד של קבוצתו להפועל חולון ביום שישי האחרון.

ביום שני שעבר, בסיום משחק ההפסד למכבי חיפה 92:79, כינס שרף את שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה, ולאחר מכן כינס את עוזרי המאמן שלו, וסיפר להם כי יעבור הליך שנקבע זמן קודם לכן מראש. בקבוצה לא מופתעים כי שרף שב לפעילות כבר יומיים לאחר מכן, "הוא מחוייב לקבוצה בצורה מדהימה", סיפר אחד השחקנים הבוקר.

עוד בנושא

הוועדה המקצועית גיבתה את שופטי המשחק גלבוע/גליל - נס ציונה
סטודמאייר: "בהחלט ייתכן שאשוב להפועל ירושלים בעונה הבאה"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. יוסי ציפקיס
נותן את כל כולו. שרף/יוסי ציפקיס

שרף חגג לאחרונה 500 הופעות על הפרקט בליגת העל. הוא החל את קריירת האימון שלו במכבי דרום תל אביב, ואימן בבית"ר תל אביב והפועל רמת גן לפני שקיבל את אימון מכבי תל אביב בשנת 1983. הוא אימן את הצהובים בחמש קדנציות שונות במשך תשע שנים, וכמו כן עבד בהפועל תל אביב, הפועל ירשלים, מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד בישראל, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי, לימוז' הצרפתית, ורוצלאב הפולנית, מקדניקוס היוונית, דינמו מוסקבה וספרטק סנט פטרסבורג. אחד מרגעי השיא שלו היה כשהוביל את אריס סלוניקי לזכייה בגביע אירופה למחזיקות גביע בשנת 1993.

שרף אימן את נבחרת ישראל במשך 13 שנים בשלוש קדנציות שונות והוביל את הנבחרת לשמונה אליפויות אירופה. בנוסף שימש פרשן בערוץ הספורט במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully