וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית גיבתה את שופטי המשחק גלבוע/גליל - נס ציונה

12.5.2018 / 20:00

לאחר בחינת המקרה מהמשחק במחזור ה-28, הוחלט כי גילי כהן, אייל פוהרילס וגיא סימאני לא טעו בפסילת סל הניצחון של טל דן, אך היו צריכים להעניק לגלבוע יותר זמן בהתקפה הבאה. השופטים חזרו לפעילות במחזור הקודם

one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של עירוני נס ציונה

הועדה המקצועית של איגוד השופטים גיבתה בסוף השבוע את שופטי המשחק בין הפועל גלבוע/גליל לעירוני נס ציונה שנערך לפני תשעה ימים. כזכור, שלשום (חמישי) קיבלה ועדת הליגה והגביע את המלצתו של עוזר היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל לדחות את ערעורה של נס ציונה על ההפסד, וכעת לוואלה! ספורט נודע כי גם באיגוד השופטים מגבים את שלישיית השופטים גילי כהן, אייל פוהרילס וגיא סימאני.

כזכור, נס ציונה יצאה להתקפה האחרונה במשחק, כשעל שעון המשחק היו 27.8 שניות, אך במהלך ההתקפה כבה השעון, ושחקן הכתומים טל דן קלע את סל הניצחון, שנפסל לבסוף, כשעל שעון המשחק 0 שניות לסיום. לאחר התייעצות הוחלט לפסול את הסל ולהעניק את הכדור לגלבוע/גליל עם שתי שניות לסיום.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. מגד גוזני
קלע את סל הניצחון. טל דן/מגד גוזני

באיגוד השופטים שוחחו עם בכירי איגוד השופטים של פיב"א על מנת לבחון את הסוגיה ואישרו כי הסל אכן היה צריך להפסל, אלא שהכדור היה צריך לעבור לגלבוע עם 3.8 שניות, ולכן מי שנפגעה בסופו של דבר הייתה דווקא הקבוצה המארחת. עוד המליצו באיגוד השופטים, כמו בשני מקרים אחרים בעבר, כי שופטי המשחק חייבים להסתכל במהלך ההתקפה גם על שעון הזריקות, ואם היו שמים לב לכך, כל המקרה היה נמנע.

שלישיית השופטים הורדה משיפוט במחזור ה-29, אך כבר במהלך המחזור ה-30 שנערך בימים חמישי ושישי האחרונים חזרו לשיפוט, וימשיכו לשפוט עד לסיום העונה כשהם מקבלים את הגיבוי של האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully