וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "בהחלט ייתכן שאשוב להפועל ירושלים בעונה הבאה"

שחקן הפנים האמריקאי שעזב ופרש לאחר הזכיה באליפות ביקר לאחרונה בישראל וסיפר שבקרוב ירצה להמיר את דתו ליהדות: "זה בראש הדברים החשובים לי כרגע. ישראל מקום מיוחד מאוד עבורי"

one

אמארה סטודמאייר ביקר בישראל בימים האחרונים, ובראיון שהעניק לאתר Breitbart התייחס, בין היתר, לאפשרות שישוב בעונה הבאה להפועל ירושלים - הקבוצה איתה זכה באליפות בעונה שעברה, ואותה עזב בקיץ שלאחר מכן. "בהחלט ייתכן שאשוב בעונה הבאה", אמר, וציין שהיה לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה. "נהניתי מכל רגע כאן ומאוד אהבתי את התרבות בישראל. זה תמיד דבר יפהפה עבורי לשוב לארץ הקודש, זה מקום מאוד מיוחד עבורי".

לאחר שהתבשר כי לא ימשיך בהפועל ירושלים, הודיע בספטמבר האחרון על פרישה מכדורסל. "זה היה מסע נהדר עבורי ועבור המשפחה שלי. נהנינו מהעיר, מהאנשים, מהמקומות הקדושים וכמובן מהאוהדים של הפועל", כתב אז. "רציתי לחזור לעוד עונה, אבל הקבוצה, המאמן ואני לא יכולנו למצוא תפקיד בו ארגיש שאני באמת יכול לתרום כרצוני, בדרך בה התרגלתי לשחק כל השנים. אני מרגיש שעכשיו זה הזמן שלי לחזור לתפקיד בעל המניות ולעזור לקבוצה להשתפר עוד יותר אפילו".

סטודמאייר, שחיזק את קשריו עם הדת היהודית בשנים האחרונים, סיפר שבכוונתו להמיר בקרוב את דתו ליהודי, וישמח לעשות זאת בישראל. "זה יאפשר לי באמת לקחת את הזמן כדי ללמוד תורה, וזה מה שתמיד רציתי", אמר. "זה בראש הדברים החשובים לי כרגע, וצריך למצוא זמן כדי לעשות את הדברים שבאמת חשובים".

כשנשאל מה הוא אוהב יותר - כדורסל או את ישראל, השיב: "כדורסל היא האהבה שלי מאז שנולדתי. לאורך הזמן פיתחתי אהבה פחות או יותר זהה לישראל. היא מדינה עם תרבויות רבות ותענוג עבורי להיות חלק ממנה".

סטודמאייר, שציין כי ישמח להיות חלק מטקס העברת השגרירות לירושלים ב-14 במאי, נשאל מה דעתו על האיום האירני ואמר: "אני לא פוליטיקאי, אבל כולם נגד שנאה. חייבים להישאר חיוביים, צודקים ולהמשיך הלאה".

עוד בנושא:

ראשון בליגת העל: ירושלים תעמיק את הצרות של נהריה?
ערוץ הספורט דרש הבהרות מהמנהלת בנוגע לפיצול של מכבי תל אביב

אמארה סטודמאייר, מבעלי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בקרוב שוב בארנה? סטודמאייר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully