וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "האליפות המאתגרת ביותר". ברק בכר: "התואר הכי מתוק"

אושר עילאי בבירת הנגב. המאמן הוסיף: "עונה פסיכית". מליקסון, שהניף את הצלחת ביחד עם ברדה וראדי לבוש חולצה של צדק: "ייקח שנים לעכל את זה". איינבינדר הציע נישואים לחברתו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע מניפים צלחת אליפות, 2017/18. קובי אליהו
הנה, זה מגיע/קובי אליהו
חנן ממן חוגג אליפות הפועל באר שבע 2017/18. ברני ארדוב
שחקן העונה חנן ממן/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עשתה זאת. הקבוצה של ברק בכר השלימה הערב (שבת) אליפות שלישית ברציפות וחגגה בטרנר - מבצרה שאמנם נשבר עם הפסד 1:0 למכבי תל אביב, אך אם כבר צריך היה לסיים את רצף משחקי הבית המופלא (51 משחקים ללא הפסד), הרי שמוטב ככה, עם צלחת נוספת לארון. האדומה מבירת הנגב היא הרביעית בהיסטוריה שזוכה באליפות פעם שלישית ברציפות (אחרי הפועל פתח תקוה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב), וככה, חברים וחברות, נראית ומתנהגת שושלת של ממש.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע זכתה באליפות שלישית ברציפות וחמישית בתולדותיה
עושים משולשים: מספרי האליפות השלישית ברציפות של הפועל באר שבע
הפועל באר שבע: וואקמה ואוגו ימשיכו, שכטר ודמארי בראש רשימת הרכש
בכר ניצח על המקהלה, חנן ממן סחף וההגנה הרשימה: ציוני האלופה
אל תבנו על הבתים: הדרך הקשה של הפועל באר שבע לבתי ליגת האלופות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

23:50: מהראן ראדי, שזכה באליפות שישית ברציפות: "התרגשות, גאווה, מעל הכל אני נמצא במקום שנותן לי אהבה מעל ומעבר. למכבי תל אביב יש קהל אדיר וצוות ששינה הרבה דברים בכדורגל הישראלי, גם אני אישית למדתי מהם הרבה. הפועל באר שבע זה כמו משפחה אחת גדולה, יש פה עיר שאוהבת וחיה כדורגל. בשבועות הקרובים תדעו לגבי עתידי, זו תקופה מאתגרת".

23:47: זכות הדיבור לשחקן העונה חנן ממן: "לא האמנתי בחלומות הכי ורודים שלי שזה יקרה. עכשיו המטרה הבאה שלי היא להגיע לנבחרת. זה כיף גדול. אני נורא שמח, קשה לי לתאר במילים את ההרגשה. חבל שהפסדנו, אבל שמח שלקחנו אליפות. חברתית השתלבתי במהירות, לא היה לי קשה להשתלב גם מקצועית. ברק כיוון אותי כמו שצריך, וזה המון בזכותו. יש פה שחקנים אדירים וזה כיף".

23:40: ברק בכר סיפר: "אני עדיין לא מאמין שעונה כזאת נגמרה בצורה כל כך מתוקה. היא היתה פסיכית, לא נורמלית, אבל הצלחנו להתעלות לקראת תחילת הפלייאוף ולחזור להיות הקבוצה שהיינו. השחקנים סחוטים ומותשים ואני שמח שזה הסתיים בצורה כזאת. היה משחק אחד שניצחנו בסכנין, היינו גרועים, והרגשתי שהעסק לא דופק, שאני לא מצליח להשפיע על הקבוצה מה שהרגלתי את הקבוצה. הבנו שאין מה לעשות, שזו שנה קשה ושזה יילך עד הסוף. בסופו של דבר הצלחנו להביא כוחות בזכות כל המערכת הזאת. המועדון התנהל בצורה מדהימה. האליפות הראשונה היתה בתולית, השנייה ה

23:30: דן איינבינדר הציע במרכז כר הדשא נישואים לחברתו, שאמרה כן.

שחקני הפועל באר שבע עם צלחת האליפות, 2017/18. קובי אליהו
כמה שזה מתוק/קובי אליהו
אלונה ברקת, שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות 2017/18. ברני ארדוב
עוד אליפות לאוסף. ברקת/ברני ארדוב
לואי טהא שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות 2017/18. ברני ארדוב
לואי טהא בעננים/ברני ארדוב

23:27: אלונה ברקת הודתה: "זו היתה האליפות המאתגרת יותר מבין השלוש. הרבה אנשים המשיכו להאמין גם כשהיה קשה. מי שהביא את האווירה הטובה הם האנשים סביב המועדון כמו אסי רחמים, איש שקול עם המון חוכמה. יש לנו צוות מקצועי מדהים ושחקנים מופלאים. כל אחד נתן 100% באופן נפלא. התמודדנו עם פרשת צדק, בדקנו מה שהיה, אבל היו עוד אתגרים. ההפסד במאריבור היה כואב מאוד כי היינו פסע מכניסה לשלב הבתים של ליגת האלופות שזה דבר שרצינו מאוד. היו פציעות לאורך העונה והיו המון אתגרים".

23:24: מאור מליקסון סיכם את התואר ואת העונה: "אנחנו אחרי עונה מוזרה ומטורפת ורק רוצים לשמוח. לא היה קל להתאושש מההדחה מליגתה אלופות. לפני חודשיים נראינו ממש לא טוב ואף אחד לא נתן לנו סיכוי, אבל זה נתן לנו מוטיבציה. זו אליפות מאוד מתוקה. חנן ממן עשה עונה מדהימה, הבחירה בו לשחקן העונה היא נכונה וכל הכבוד לו. שיר צדק הוא כמו אח שלי, אנחנו כבר מחכים שיחזור. ייקח כמה שנים לעכל את מה שעשינו פה, ועדיין יש לנו תיאבון. אנחנו עדיין קצת בהלם".

23:20: בכר ערך סיבוב ניצחון סביב בטרנר, מלווה בילדיו.

23:15: מירי רגב התקשרה לאלונה ברקת ובירכה אותה על התואר: "עשיתם הישג ענק. לזכות בתואר זה קשה מאוד ולשמור עליו קשה שבעתיים - בוודאי לזכות שלוש פעמים ברציפות. אני מקווה ומאמינה שבעזרת השם תעפילו בעונה הבאה לצ'מפיונס ליג ותעשו היסטוריה נוספת".

שחקן הפועל באר שבע דן איינבינדר מציע נישואים לחברתו. ברני ארדוב
איינבינדר מציע נישואים לחברתו/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע דן איינבינדר מציע נישואים לחברתו. ברני ארדוב
היא אמרה כן!/ברני ארדוב
אוהדי הפועל באר שבע עם שלט הוקרה לבעלים אלונה ברקת. ברני ארדוב
שיהיה בתיאבון/ברני ארדוב

23:12: מאור מליקסון, אליניב ברדה ומהראן ראדי עלו לפודיום עם חולצות של שיר צדק, שלא נוכח בחגיגות האליפות, והניפו יחדיו את הצלחת.

23:09: שחקני האלופה עלו אל הפודיום כדי לקבל את צלחות האליפות האישיות.

23:05: שחקן העונה של מנהלת הליגה, חנן ממן, קיבל גם הוא מזכרת לחודשים המופלאים בבירת הנגב בדמות סרטון מיוחד ותואר אותו הניף אל מול אצטדיון טרנר הנרגש.

23:03: אלונה ברקת חגגה עם מהראן ראדי - השחקן הראשון בהיסטוריה שזכה בשש אליפויות ברציפות. לאחר מכן הוקרן על המסכים בטרנר סרטון הרגעים הגדולים של ראדי בבאר שבע, ואז קיבל מגן הוקרה מיוחד ממנהלת הליגה על ההישג הנדיר.

הפועל באר שבע חוגגת אליפות. ברני ארדוב
השמים נצבעו אדום/ברני ארדוב

22:57: ג'ורדי קרויף אמר בסיום המשחק: "אני חושב שבשבילנו האכזבה על כך שלא עשינו את מה שהיינו צריכים נשארה. היום שיחקנו טוב, יכולנו לנצח 0:2 או 0:3. במהלך העונה לא ידענו לגמור משחקים. אני רוצה לברך את הפועל באר שבע, היא ידעה להתעלות ברגעי המפתח ועשתה פלייאוף מצוין. אני מקווה שמכבי תחזור בעונה הבאה למקום אליו היא שייכת. האוהדים הגיעו היום במספרים יפים ולפחות אנחנו יכולים לתת להם את הניצחון הזה. השער של פרץ היה מדהים. לא רק השער, אני חושב שהוא יתפתח לשחקן גדול בשביל ישראל. הוא שחקן שיכול להצליח מאוד. אני חושב שהעונה הייתה קשה יותר לבאר שבע לעומת השנים שעברו, אבל היא הייתה בוגרת והייתה שם כשהיא הייתה צריכה להתעלות. אני חושב שמכבי תחזור. כשהאצטדיון החדש יהיה ושתי הקבוצות יהיו בתנאים שווים, אני חושב שמכבי תחזור".

22:53: שריקת סיום בטרנר. השחקנים חגגו אחד עם השני על כר הדשא, לקול תשואות האוהדים המאושרים. שחקני האלופה הקיפו את אליניב ברדה, שרו ורקדו עם עוזר המאמן האהוב.

מהראן ראדי חוגג איפות הפועל באר שבע 2017/18. ברני ארדוב
כמה, מהראן?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully