וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה סיכמה עם שחקן נבחרת טרינידד וטובגו לוי גרסיה

הקבוצה הודיעה שהקיצוני בן ה-20, ששיחק בעונה שעברה באקסלסיור ההולנדית ובעבר גם באלקמאר, סיכם על חוזה של כ-300 אלף יורו לעונה וצפוי לנחות בשבוע הבא ולחתום על החוזה

קובי אליהו

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (חמישי) שהגיעה לסיכום על צירופו של לוי סמואל גרסיה, שחקן נבחרת טרינידד וטובגו ששיחק העונה באקסלסיור ההולנדית, אותה קבוצה ממנה הגיעה לקרית שמונה ניייג'ל האסלביינק. גרסיה בן ה-20 מתופקד כקיצוני וסיכם על חוזה של כ-300 אלף יורו לעונה. הוא צפוי לנחות בארץ בשבוע הבא לבדיקות רפואיות ולאחר מכן לחתום על החוזה.

גרסיה הושאל העונה לאקסלסיור מאלקמאר ההולנדית, אליה עבר ב-2015 מקבוצה בארץ מולדתו בשם סנטרל. הוא שותף ב-43 משחקים במדי אלקמאר בהם כבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספים ואף זכה לשחק נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית. באקסלסיור הוא כבש שער אחד ובישל פעמיים ב-15 הופעות. את הופעת הבכורה שלו בנבחרת טרינידד וטובגו הוא ערך במרץ 2016 ומאז ערך 15 הופעות והרשית פעמיים.

גרסיה מתופקד לרוב כקיצוני שמאלי, אבל מסוגל לשחק גם באגף ימין וכקשר התקפי. כשהיה בן 18 הוא נחשב לכישרון גדול באלקמאר, ואף דורג במקום ה-37 ברשימת מאה הכישרונות הגדולים בעלם של מגזין "442", אך מאז חלה נסיגה ביכולתו ואחרי עונת ההשאלה העונה באקסלסיור הוא ינסה להרשים בישראל.

עוד בנושא:

ראדיבוייביץ' צפוי להישאר בקרית שמונה, בית"ר עוקבת אחרי גוזלן
ליגת העל: עירוני קרית שמונה הביסה את הפועל עכו 0:4
בעירוני קרית שמונה מקווים לסגור עם שמעון אבוחצירה

שחקן אלקמאר לוי גרסיה עם שחקני מכבי תל אביב. AP
כבר שיחק בעבר בישראל. לוי גרסיה במדי אלקמאר עם אלי דסה ודור מיכה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully