וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ראדיבוייביץ' צפוי להישאר. בית"ר עוקבת אחרי גוזלן

6.5.2018 / 11:01

המגן ככל הנראה ימשיך בעונה הבאה. גוזלן, שחלק מכרטיסו עדיין שייך למכבי חיפה, מחוזר על ידי הקבוצה מהבירה. שמו של אלי אלבז הוזכר כמועמד לעונה הבאה, המטרה: להמשיך להצעיר את הסגל

מילוש ראדיבוייביץ', שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
יישאר לעונה נוספת? מילוש ראדיבוייביץ'/סוכנות ג'יני

שביעות רצון בעירוני קרית שמונה בעקבות הניצחון 0:4 אמש (שבת) על הפועל עכו שמקרב את הקבוצה למקום השביעי. במועדון בעיקר שמחו מהשילוב של רותם חטואל הצעיר, שגם כבש (70). במועדון מתכוונים לתת לחטואל, יחד עם עוד שלושה-ארבעה צעירים, קרדיט גדול יותר בעונה הבאה, כחלק מניסיון להצעיר את הקבוצה ולהמשיך בתהליך שהחל חיים סילבס.

בנוסף בקבוצה רוצים להתחזק בשלושה או ארבעה שחקנים, למרות שהתקווה היא להשאיר את נייג'ל האסלביינק, שמחוזר על ידי הפועל באר שבע. מילוש ראדיבוייביץ' צפוי לקבל הודעה על מימוש האופציה עליו, ולהישאר בעונה הבאה.

מנגד, מעמדו של שובל גוזלן לא ברור. החלוץ מחזיק בחוזה לעוד שנתיים אך מעמדו נחלש לאחרונה. מי שעוקבת אחר ההתפתחויות היא בית"ר ירושלים. בבית"ר רוצים להתחזק בחלוץ ישראלי וגוזלן נחשב מועמד מוביל. לוואלה! ספורט נודע ש-25 אחוזים מכרטיסו של החלוץ נותרו בידי מכבי חיפה, כך שגם אם הוא יעזוב, איזי שרצקי עשוי לדרוש עליו סכום גבוה כדי לכסות לכל הפחות את ההשקעה על החלוץ.

בכל מקרה, בלי קשר לגוזלן, בקבוצה רוצים להתחזק בשחקני התקפה כששמעון אבוחצירא הוא המועמד המוביל. גם שמו של אלי אלבז הועלה.

עוד בפלייאוף התחתון

המקום השביעי מתקרב: עירוני קרית שמונה הביסה את הפועל עכו 0:4
ביקורת בסכנין: "לא יכול להיות ששחקנים מחויכים כשאנחנו מפסידים"
מכבי חיפה: סלליך ממורמר וידרוש הבהרות. השחקנים שאיחרו ייקנסו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully