וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בקבוצה מקווים לסגור עם שמעון אבוחצירה

29.4.2018 / 11:55

במועדון החלו בהכנות לעונה הבאה וגם קייס גאנם מרמת השרון מועמד. עומר לקאו, עידן נחמיאס וסמואל בראון צפויים לקבל תפקיד חשוב יותר. כעס בקרב האוהדים על שישבו ביציע מעורב

שחקן עירוני קרית שמונה עומר לקאו. טל לוי
צפוי לקבל קרדיט. עומר לקאו/טל לוי

בעירוני קרית שמונה היו שבעי רצון מהניצחון אתמול (שבת) 1:2 על מכבי חיפה ומהעובדה שלמרות פתיחה לא טובה של הפלייאוף התחתון, הקבוצה נמצאת חזק על המאבק להשגת המקום השביעי. בקרית שמונה החלו גם להתכונן לעונה הבאה כשבמועדון מקווים לסגור עם החלוץ שמעון אבוחצירה כשגם חלוצה הצעיר של עירוני רמת השרון קייס גאנם עלה כמועמד לקבוצה. עידו דוידוב יישאר ככל הנראה במועדון, כמו גם איסמעיל ריאן.

קרלוס קוויאר לא ימשיך כשבמועדון מתלבטים אם להביא בלם נוסף כשהנטייה כרגע היא לא להביא. בנוסף, עומר לקאו, עידן נחמיאס וסמואל בראון יקבלו תפקיד חשוב יותר בעונה הבאה. לקאו ונחמיאס הפכו לשחקני הרכב ויקבלו מעמד גבוה יותר בעונה הבאה בעוד בראון יהיה שחקן סגל לגיטימי. בנוסף, שחקני נוער נוספים צפויים לעלות לסגל.

עוד בנושא:

שלושה אוהדי מכבי חיפה נעצרו בגלל קטטה ביציע: "אירוע קשה לצפייה"
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את מכבי חיפה
יחזור לעוד קדנציה? עירוני קרית שמונה מעוניינת בשמעון אבוחצירה

אוהדי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יפנו שוב למנהלת. אוהדי עירוני קרית שמונה/ברני ארדוב

בעניין אחר, אוהדי קרית שמונה כועסים מאוד על כך ששוב ישבו ביציע מעורב. כזכור, בעונה שעברה שלחו האוהדים מכתב למנהלת הליגה בו הם ביקשו שזו תדרוש מהקבוצות להקצות יציע נפרד לאוהדי היריבה באופן תמידי ובלי קשר לכמות שהגיעה. אוהדי הקריה ציינו שלא רק בחיפה הם יושבים ביציע מעורב, אלא במרבית יציעי ליגת העל וכעת ייתכן ויפנו שוב למנהלת כדי לחוקק חוק שכזה.

בחיפה הגיבו לעניין וכתבו "ראשית מדובר באירוע אלימות קשה שעל רשויות החוק לטפל בו ובחומרה הראויה. מדובר ביציע מעורב שאינו יציע אולטרס .למשחק לא היו שום סממנים מוקדמים או מידע לאלימות צפויה. כ-20 אוהדים הגיעו מקרית שמונה והוחלט להושיבם יחד עם אוהדי מכבי חיפה. מבירור ראשוני שלושת החשודים אינם אוהדים מוכרים לנו, הם הגיעו בשל טקס לזכר אוהד מכבי חיפה שנהרג וכיבדנו את זכרו. אגב, גם במשחקי הבית של קרית שמונה ישנם יציעים מעורבים בהם יושבים אוהדים משני המועדונים, בינהם לא היו אירועי אלימות בעבר. האלימות היא רעה חולה בחברה ויש לעוקרה מהשורש". יש לציין שבאותו יציב מעורב היו כ-5 שוטרים כשבחיפה ציינו שגם בצילום ניתן להבחין שהם עוצרים את הפורעים פחות מ-10 שניות מתחילת התקרית.

שוער הקבוצה, מהדי זועבי, עלה הבוקר לבית החולים זיו בצפת, כדי לבקר את רפי פרץ, אוהד הקבוצה תושב המושב ספסופה, אשר היה קרבן אמש לאלימות הקשה מצד מספר אוהדי מכבי חיפה באצטדיון. זועבי אמר בביקורו: "צפיתי בסרטון הקשה ופשוט לא האמנתי למראה עיני. מקווה מאוד שהמשטרה והאחראים ידעו למצוא את הפתרון עם החבורה האלימה. מאחל החלמה מהירה לרפי ושלא נראה מראות כאלה לעולם במגרשי הכדורגל ובכלל."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully