וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: ויין רוני על סף סגירה בדי סי יונייטד מה-MLS

חלוצה של אברטון שחזר רק בתחילת העונה למועדון נעוריו, צפוי לעזוב את הטופיז בתום העונה הנוכחית ולהצטרף לקבוצה מהבירה האמריקאית. סכום ההעברה מוערך בכ-14 מיליון יורו

אתר רשמי

רוני בדרך להצטרף אליו? זלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס גלקסי

בימים האחרונים החלו לצוץ באנגליה דיווחים על כך שויין רוני מנהל מגעים מתקדמים עם די סי יונייטד האמריקאית מליגת ה-MLS. היום (חמישי) דיווחים חדשים טוענים שהעסקה נמצאת על סף סגירה, ורק שינוי קיצוני של הרגע האחרון מצדו של רוני או משפחתו עלול להפיל אותה. רוני בן ה-32 צפוי לעבור לבירת ארצות הברית מקבוצת נעוריו אברטון תמורת סכום המוערך בכ-14 מיליון יורו, והוא עשוי לשחק את משחק האחרון במדי הטופיז נגד ווסטהאם ביום ראשון. החוזה צפוי להשאיר אותו באמריקה עד שנת 2020.

שום דבר רשמי עוד לא נחתם בין מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים לקבוצה האמריקאית, אך על פי התקשורת הבריטית אין דבר שיעצור את המעבר הזה. רוני הצטרף לאברטון ביולי האחרון אחרי 13 עונות במנצ'סטר יונייטד, אליה עזב כשהיה בן 18 וזכה עמה בתארים רבים. לרוני נותרו שנתיים נוספות בחוזה הנוכחי שלו בגודיסון פארק והוא כבש 11 שערים העונה ב-40 הופעות, אך נראה שעונה אחת בבית הספיקה לו והוא רוצה לעבור כעת לחוויה חדשה מעבר לים.

עוד בנושא:

דיווח: ויין רוני מנהל מגעים מתקדמים עם די סי יונייטד מליגת ה-MLS
צ'לסי בעטה בדלי, מנצ'סטר סיטי שברה את שיא השערים
מנצ'סטר יונייטד הודיעה: אלכס פרגוסון יצא מטיפול נמרץ

ויין רוני, שחקן אברטון,. רויטרס
יעזוב אחרי עונה אחת. ויין רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully