וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי בעטה בדלי, מנצ'סטר סיטי שברה את שיא השערים

הבלוז סיימו ב-1:1 ביתי עם האדרספילד והתרחקו מליגת האלופות. טוטנהאם הבטיחה את מקומה שם אחרי 0:1 על ניוקאסל. 1:3 לאלופה על ברייטון (17 דק' לכיאל) בדרך ל-105 כיבושים

שחקן מנצ'סטר סיטי דנילו. רויטרס
שיא אחר שיא. דנילו/רויטרס

מחזור הסיום של הליגה האנגלית ייערך ביום שבת, אך עוד לפני כן מתקיימים במהלך השבוע משחקי השלמה ממחזורים שונים. הערב (רביעי) נערכו ארבעה משחקים בסימן המאבק על כרטיס לליגת האלופות, כשצ'לסי בעטה בדלי עם 1:1 ביתי מול האדרספילד. טוטנהאם ניצחה 0:1 את ניוקאסל והבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, בעוד מנצ'סטר סיטי המשיכה לשבור שיאים עם 1:3 על ברייטון. ארסנל המשיכה לאכזב והפסידה 3:1 ללסטר סיטי.

seperator

צ'לסי - האדרספילד 1:1

ההתעוררות בשבועות האחרונים השיבו את הבלוז למאבק על ליגת האלופות, אך הערב הם ככל הנראה ויתרו עליו, לאחר שבעטו בדלי, בבית, מול המדורגת 16. לורן דפואטר כבש ראשון אחרי שגיאה של ווילי קבאז'רו (50), מרכוס אלונסו השווה (62) אך זה לא הספיק לאנטוניו קונטה ושחקניו, בדרך לעונה מאכזבת מאוד בכל המפעלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן צ'לסי אנגולו קאנטה. רויטרס
איזו אכזבה. קאנטה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 1:3

רשימת השיאים הולכת ומתארכת. הערב האלופה המסחררת של פפ גווארדיולה שברה את שיא השערים לעונה אחת בפרמיירליג, והעמידה אותו על 105 - שניים יותר מצ'לסי של 2009/10. באמתחתחה כעת 97 נקודות, והיא בדרכה הבטוחה להפוך לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שמסיימת עונה עם 100 נקודות. גיבור המשחק היה לירוי סאנה, שבישל לדנילו (16), ברנארדו סילבה (34) ופרננדיניו (72). לאונרדו אוז'ואה איזן זמנית (20). תומר חמד לא נכלל בסגל, בעוד בירם כיאל עלה כמחליף בדקה ה-73.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
הכריע כהרגלו. קיין/רויטרס

טוטנהאם - ניוקאסל 0:1

זה היה קשה, אך התרנגולים הצליחו להבטיח מקום ברביעייה הראשונה, ואיתו גם את הכרטיס לליגת האלופות. הארי קיין, מי אם לא הוא, הכריע עם בעיטה נהדרת בדקה ה-50, אחרי לא מעט החמצות.

משחק נוסף:

לסטר סיטי - ארסנל 1:3

כבשו ללסטר סיטי: קלצ'י איהנאצ'ו (14), ג'יימי וארדי (76, בפנדל) וריאד מחרז (90), לארסנל: פייר אמריק אובמיאנג (53)

שחקן לסטר סיטי קלצ'י איהנאצ'ו. רויטרס
חגג על ארסנל. איהנאצ'ו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully