וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: אלכס פרגוסון יצא מטיפול נמרץ

המנג'ר האגדי שעבר בסוף השבוע ניתוח חירום בשל דימום במוחו ממשיך להתאושש במהירות: "ימשיך את ההחלמה בבית החולים, משפחתו נפעמת מהתמיכה". מוקדם יותר תהה מה עשתה קבוצתו של בנו

one

הכדורגל האנגלי כולו התעודד הערב (רביעי), כשמנצ'סטר יונייטד שאלכס פרגוסון יצא מטיפול נמרץ. בסוף השבוע ערך המנג'ר האגדי של השדים האדומים ניתוח חירום בשל דימום מוחי, לאחר נטען כי יצטרך להישאר בבית החולים לתקופת השגחה ממושכת.

"סר אלכס לא צריך להיות בטיפול נמרץ יותר, וימשיך את ההחלמה שלו כמטופל בבית החולים", צייצה מנצ'סטר יונייטד. "משפחתו נפעמת מהתמיכה ומהתפילות, אבל ממשיכה לבקש פרטיות משום שמדובר בצעד הכרחי בהחלמה שלו".

הבוקר, כך על פי הדיווחים פרגוסון התלוצץ עם בני משפחתו והיה במצב רוח מעולה. "לגמר הגביע האנגלי (שייערך ב-19 במאי) אני כבר לא אגיע, אבל מה עם גמר הצ'מפיונס בקייב (ייערך ב-26 במאי)", אמר סר אלכס פרגוסון לבני משפחתו.

אגב, על פי הדיוון ב"סאן" מילותיו הראשונות של פרגוסון לאחר שהתעורר מהניתוח היו "מה עשתה דונקסטר נגד וויגן". את דונקסטר מאמן בנו של פרגוסון דארן.

גורם המקורב לאגדת הכדורגל הסקוטית התייחס למצבו של פרגוסון ואמר: "זה שוב אלכס הטיפוסי, הוא לא מפסיק לקשקש על כדורגל. מצבו השתפר וההערכות של הרופאים טובות. הוא כבר החל לארגן את היומן שלו מחדש". למרות ההערכות האופטימיות נראה שלפרגוסון צפויה תקופת התאוששות ממושכת מן האירוע הרפואי המשמעותי אותו עבר.

עוד בנושא
דיווח: ויין רוני מנהל מגעים מתקדמים עם די סי יונייטד מליגת ה-MLS
בספרד טוענים: ברצלונה הודיעה לאתלטיקו מדריד כי תרכוש את גריזמן
אנגליה: סאות'המפטון גברה 0:1 על סוונסי, ווסט ברומיץ' ירדה

אלכס פרגוסון. GettyImages
חדשות טובות. פרגוסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully