וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ערכה מצעד כבוד, והובסה 5:1 בידי ברצלונה

הצוללת הצהובה נתנה כבוד אך התפרקה, האלופה עשתה צעד נוסף אל עבר השלמת עונה ללא הפסד. קוטיניו (11), פאוליניו (16), מסי (45, מבישול מבריק של אינייסטה) ודמבלה (87, 93) כבשו

one

לאחר הקלאסיקו הסוער בתחילת השבוע, קיבלנו הערב (רביעי) שני משחקי השלמה מהמחזור ה-34 בליגה הספרדית. בזה שכבר הסתיים הביסה ברצלונה 1:5 את ויאריאל, בעוד ריאל מדריד הפסידה לאחר מכן 3:2 לסביליה.

הקבוצות השונות של ברצלונה עם חמשת התארים. רויטרס
ברצלונה מציגה את חמשת התארים/רויטרס
שחקני ויאריאל עורכים מסדר כבוד לשחקני ברצלונה. רויטרס
ומקבלת מצעד כבוד מוויאריאל/רויטרס

ברצלונה - ויאריאל 1:5

לאחר הבטחת האליפות וה-2:2 בקלאסיקו, ארנסטו ואלוורדה בחר להעלות הרכב עם מספר שחקני ספסל, אך גם לא הפריע לאלופה לנצח פעם נוספת ולהתקרב להשלמת המשימה האחרונה שנותרה לה: עונה שלמה ללא הפסדים.

בניגוד לריאל מדריד, ויאריאל דווקא כן ערכה מסדר כבוד, אך פייט היא התקשתה לספק. החגיגה החלה בדקה ה-11, כשעוסמאן דמבלה פרץ ושחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. סרחיו אסנחו הצליח להדוף, אך פיליפה קוטיניו השתלט על הריבאונד וקבע 0:1 מהיר. שש דקות לאחר מכן הגיע השני, לאחר שכדור רוחב של לוקא דין מצא את פאוליניו חופשי לגמרי מול השער, והברזילאי לא התבלבל. שניות ספורות לפני הירידה לחדרי ההלבשה הגיע השלישי, כשליאונל מסי סיים דאבל-פס מבריק עם אנדרס אינייסטה עם בעיטה מדויקת מהאוויר פנימה, וחגג את שערו ה-34 העונה.

האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-54, כשניקולה סאנסונה הסתובב בתוך הרחבה והכניע את יספר סיליסן. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לדמבלה, שסיים מבצע אישי נהדר של איבן ראקיטיץ' מול שער ריק (87) והשלים צמד שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הפעם עם מבצע אישי משלו שהסתיים בהקפצה אלגנטית מעל אסנחו .

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
פתח בחגיגה. קוטיניו/רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
קלי קלות. בארסה חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully